Poster: NielsR
Wat ook een optie is op hem HFS+ te formateren (apple formaat) en dan op je windows MacDrive te instaleren. Formateren op mac doe je met het schijfhulpprogramma (daar kan je hem ook trouwes FAT32 formateren hoor mischien nog het gemakkelijkste).
Poster: NielsRHij heeft nog geen apple
Wat ook een optie is op hem HFS+ te formateren (apple formaat) en dan op je windows MacDrive te instaleren. Formateren op mac doe je met het schijfhulpprogramma (daar kan je hem ook trouwes FAT32 formateren hoor mischien nog het gemakkelijkste).
Poster: Prozei
probleem zit in de schrijf grootte?500 gig is niet door windows te formateren.
windows vista kan fat32 lezen en formateren tot een maximale grootte van 32 GB.
beetje jammer om 468GB weg te gooien.
maar hier voor bestaat?wel een oplossing.
http://www.compuapps.com/Download/swissknife/swissknife.htm
dit is de enige tool waarmee? je fat32 partities kan maken tot 500GB.
Poster: soundcollector
Ik heb mijn harde schijf toch exfat geformatteerd in windows vista. De schijf is ook 250 gb, dus denk dat je daar mis in bent prozei...
Poster: Down_Town
Hey Dennis,
Ik zou de schijf gewoon NTFS houden omdat zulke grote schijven op FAT32 niet optimaal werken. Ik wens je straks veel succes met defragmenteren met zo'n volume op FAT32!
Ook kan je geen bestanden boven de 4GB op een FAT32 plaatsen. Dat kan wel eens lastig zijn met ISO bestanden van een dual layer DVD?
Ik heb in mijn netwerk gewoon NTFS schijven hangen en op mijn Appeltje heb ik Paragon NTFS draaien zodat ik zonder problemen kan lezen en schrijven naar de NTFS schijven.
Dat is de beste oplossing voor de beste prestaties van je harddisk.
Poster: djdolivieira
Prozei @ Na veel Kl*ten (sorry voor mij taal gebruik, maar ben de hele dag mee bezig geweest) is het gelukt. Maar in ieder geval bedankt voor de tips.
Poster: djdolivieira
Deze schijf komt alleen mijn muziek collectie op. Dan kan ik hem gebruiken voor te draaien op CDJ2000s in de toekomst. Verder komen er geen andere fils op. De rest van mijn externe schijfen zijn allemaal NTFS. Ik snap jou wel hoor Pat. Maar deze schijf is puur om mijn muziek collectie op te zetten. Ben alweer aan het sparen voor 2 x CDJ2000. En die lezen geen NTFS. Daarom heb ik hem op Fat 32 geformateert. In ieder geval bedankt.