Hallo allemaal!
Na lang aandringen van mijn maat Thijs (Hier bekend als DJ Bootstrap) heb ik mezelf hier dan ook maar 'ns aangemeld.
Dus..
Hoi!
Ik ben Steven Snoek, twintig jaar oud, woonachtig in het mooiste plaatsje in het midden van het land: Utrecht. Hier ben ik inmiddels 4e jaars student Natuurwetenschap & Innovatiemanagement. Mocht je hierover extra geinteresseerd zijn, dan kun je me daarover een persoonlijk berichtje sturen, maar ik zal het forum niet volspammen met uitleg over deze belachelijke studienaam.
Wat belangrijker echter is mijn DJ verleden en heden:
Op mijn 14e kwam ik voor het eerst in aanraking met draaien op Campzone (wat was dat vet!). Een vent had daar twee draai spelers met vinyl en een computer met een programma dat Virtual DJ heet. Ik begon ook aan te kloten met dat programma en na korte tijd kon ik Hardstyle vrij aardig mixen. Het draaien van muziek vond ik altijd al leuk, maar pas op mijn negentiende besloot ik een midi controller te kopen om Virtual DJ aan te sturen (de BCD3000). Het ging daarmee een stuk beter, maar ik was toch niet tevreden over de kwaliteit. Ik besloot mijn BCD te verkopen en een M-Audio Xponent ervoor in de plaats te kopen - wat een investering!
Ik ken Thijs van de studie en samen besloten we SinuZ op te richten. SinuZ is een project waar we met z'n tweeen draaien met verschillende stijlen door elkaar. De opbouw van de avond is belangrijk, maar het is volgens ons net zo belangrijk een soort golf-functie te hebben in hoe wild je muziek is de avond door: hence the name SinuZ

.
Thijs legt de nadruk op keiharde electrohouse samen met minimal, terwijl ik meer houd van de hardere stijlen en beats met meer afwisseling. Samen blijkt het een topcombinatie te zijn. We zijn in ??n jaar tijd flink gegroeid en zijn ondertussen al aardig bekend aan het worden in de grotere Studentenfeesten scene.
Echter willen we graag doorbreken in de clubscene van Utrecht en Nederland en daarom zijn we hard ons best aan het doen om bekender te worden
Ik draai sinds ik Thijs ken eigenlijk niet meer alleen: met z'n twee?n is zoveel leuker! Luister maar eens naar onze mixtapes op www.soundcloud.com/bootstrap of check onze website www.sinuz.nl
Ik hoop een actieve member van deze community te worden, so remember my name

Ciao!
Steven