Poster: Estacy
Minpuntjes dan:
- de bass is erg aangedikt
- de hold knopjes ogen wat fragiel
- de kabel kun je niet zomaar vervangen
- de schelpen piepen een beetje bij het draaien.
dat zal best, en gezien het feit dat je em al 8 jaar hebt, kun je zien dat ie toch best stevig is.
Poster: RiX
'k heb de mijne (1210) nu ook 2 jaar en ben er zeer tevreden over. vooral ideaal als je niet zo'n groot hoofd heb en/of brildrager bent, zoals ik... :D
op de doos stond volgens mij tot 30hz, wat overigens ook laag genoeg is.
(mega topic bump)
Ietwat late update:
Duss... ik heb deze koptelefoon nu precies 5 jaar. En holy shit wat heeft dat ding een hoop meegemaakt. Gesmeten, gevallen, gereisd, geplet, veels te hard gezet, van mn kop getrokken, op gaan staan.... En dat stomme ding is nog precies zoals ie uit de doos kwam. Ook de kabel is nog helemaal heel. Geen kabelbreuken ofzo.
Echt waar er zijn gewoon geen DJ producten die mij zo onder de indruk hebben gebracht als deze kleine krachtpatser (en dan tel ik SL1210s, Rodecs etc mee). Geluid is ook nog steeds gewoon super, elke keer weer genieten, op elk volume.
Als ik die verhalen hoor van de zoveelste koptelefoon van 300 euro die kapot gaat na een jaartje, dan kijk ik toch altijd gniffelend naar mijn trouwe RP-DJ. Als deze ooit eens kapot zou gaan ga ik gelijk een nieuwe kopen. Maar dan wel voor de verandering een zwarte. Nu kosten ze trouwens maar 100 euro ipv 140 dus helemaal een no-brainer.
Over 5 jaar weer een bump en dan kan ik je verzekeren dat dit dingetje nog vrolijk doorspeelt
(mega topic bump) Ietwat late update: Duss... ik heb deze koptelefoon nu precies 5 jaar. En holy shit wat heeft dat ding een hoop meegemaakt. Gesmeten, gevallen, gereisd, geplet, veels te hard gezet, van mn kop getrokken, op gaan staan.... En dat stomme ding is nog precies zoals ie uit de doos kwam. Ook de kabel is nog helemaal heel. Geen kabelbreuken ofzo. Echt waar er zijn gewoon geen DJ producten die mij zo onder de indruk hebben gebracht als deze kleine krachtpatser (en dan tel ik SL1210s, Rodecs etc mee). Geluid is ook nog steeds gewoon super, elke keer weer genieten, op elk volume. Als ik die verhalen hoor van de zoveelste koptelefoon van 300 euro die kapot gaat na een jaartje, dan kijk ik toch altijd gniffelend naar mijn trouwe RP-DJ. Als deze ooit eens kapot zou gaan ga ik gelijk een nieuwe kopen. Maar dan wel voor de verandering een zwarte. Nu kosten ze trouwens maar 100 euro ipv 140 dus helemaal een no-brainer. Over 5 jaar weer een bump en dan kan ik je verzekeren dat dit dingetje nog vrolijk doorspeelt
(mega topic bump) Ietwat late update: Duss... ik heb deze koptelefoon nu precies 5 jaar. En holy shit wat heeft dat ding een hoop meegemaakt. Gesmeten, gevallen, gereisd, geplet, veels te hard gezet, van mn kop getrokken, op gaan staan.... En dat stomme ding is nog precies zoals ie uit de doos kwam. Ook de kabel is nog helemaal heel. Geen kabelbreuken ofzo. Echt waar er zijn gewoon geen DJ producten die mij zo onder de indruk hebben gebracht als deze kleine krachtpatser (en dan tel ik SL1210s, Rodecs etc mee). Geluid is ook nog steeds gewoon super, elke keer weer genieten, op elk volume. Als ik die verhalen hoor van de zoveelste koptelefoon van 300 euro die kapot gaat na een jaartje, dan kijk ik toch altijd gniffelend naar mijn trouwe RP-DJ. Als deze ooit eens kapot zou gaan ga ik gelijk een nieuwe kopen. Maar dan wel voor de verandering een zwarte. Nu kosten ze trouwens maar 100 euro ipv 140 dus helemaal een no-brainer. Over 5 jaar weer een bump en dan kan ik je verzekeren dat dit dingetje nog vrolijk doorspeelt
Heb er gisteren een nieuwe gaan halen daar ze de mijne (die btw 7 jaar oud was) gejat hebben enkele dagen geleden. Ik moest niet nadenken ook niet, gewoon kopen dat beest.