Lijkt het jou wat om met nieuwjaarsnacht te draaien?
Wij zijn opzoek naar house/R&B/nederlandstalige/top40 dj's voor een nieuw concept, wat zich af zal gaan afspelen op nieuwjaarsnacht hier in Duiven
Ik kan er momenteel nog niet veel over vertellen omdat er nog niet veel duidelijk is rond naam/thema etc. Wel is zeker dat het zal plaatsvinden. Vergoeding is afhankelijk van ons budget, maar daar moet wel het een en ander aan te sleutelen zijn, pioneer booth aanwezig en natuurlijk de nodige drankjes etc.
Duiven ligt in Gelderland dicht bij Arnhem aan de rand van de snelweg, tevens ook goed bereikbaar met de trein. Eventueel vervoer vanaf het station kan geregeld worden.
Heb je interesse? Stuur dan een pm'tje met je stijl en hoelang je al draait, en eventueel stukje mix als je daarover beschikt!:D
P.s er zijn een aantal Resourcers die nog op mijn persoonlijke nominatie lijstje staan dus die kunnen binnenkort PM verwachten...
What do you think about 31/12/09 - 01/01/10 : R&B DJ's gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Helaas zijn er door problemen met de oorspronkelijke organistor ontstaan. Er is lang onduidelijk geweest hoe de avond eruit zou gaan zien. Helaas kunnen we door het beperken van het budget minder deejays extern vragen en hebben we keuzes moeten maken. Daarnaast is de groep die het programma moet samenstellen dusdanig groot dat we het helaas over een aantal mensen niet eens konden worden.?
Vandaar dat reacties op zich lieten wachten en dat reacties onbeantwoord bleven, waarvoor uiteraard mijn excuses
Hoe nu verder? We zijn nog opzoek naar een R&B DJ en we hebben kort gesproken met Ashley van dit forum.?
Langs deze weg wil ik jullie in ieder geval bedanken voor de enorme stroom aan reacties. Er zaten ontzettend goede en slechte mixen tussen.?
Alle mensen die een PM hebben gestuurd krijgen nog vanavond persoonlijk PM mochten ze dit topic niet lezen.?
Mijn excuses voor het ongemak...
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 08-12-2009 @ 22:25:47 (26%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.635 days. Post CommentThat would be 187.8 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...