Okej ik heb dus een zeer vervelend probleem sinds gisteren..ik wou namelijk mijn mixxer aansluiten op mijn laptop via 2x rca kabel(tulpjes) die ik gisterenmiddag had gekocht.
Ik vond ze nergens,alleen vond ik deze...

Ze zijn rood en wit bij mij niet rood en zwart

Nou heb ik deze eergisteren gekocht...omdat ik dacht met deze moet het zeker gaan lukken.
Het werkte wel maar alleen mijn rechter?draaitafel hoorde ik afspelen...niet mijn linker...dusja ik heb deze kabel dubbel nodig dacht ik,wat wss wel zo is maar natuurlijk vind je deze hier nergens in de winkel,en alleen maar online via internet..daarom dat ik gisteren bovenste kabel(1ste foto)?gekocht had omdat je daar 2x witte en rode rca verbindingen hebt en ik dus mijn andere kabel(2de foto)?gewoon in kan pluggen en zo op mijn mixxer kan aansluiten..beetje raar idd...en ja als het raar is dan werkt het ook meestal nooit.Ik heb het programma mp3mymp3 en kreeg dus gisteren alleen geruis...en heb wat dingen zitten wijzigen en nu is mijn laptop ook helemaal veranderd van volume...heb geruis als ik muziek afspeel.Zelf het geluid als je de laptop opstart is helemaal veranderd van geluid...erg irittant en hoop dat ik dit kan oplossen,heb alles al zitten wijzigen in geluid en volume maar het wil niet goedkomen..het geruis is ook zeer vervelend.
Kan dit komen door mijn geluidskaart?Ik heb ze hopelijk niet opgeblazen ofzo :s het is btw deze:Altec Lansing 3d Sound Blaster Pro compatible.Laptop HP Pavilion dv6000
Systeemherstel heb ik ook al vaak geprobeerd,maar dat wil ook niet werken want dan komt er steeds op systeemherstel niet uitgevoerd wegens fout...erg raar

Oja mijn microfoon van me laptop werkt ook niet?meer,kan?geen geluid via msn zoals voiceclip verzenden of opname doen via wat dan ook...ik denk dat dit onoplosbaar is..maja ik hoop op jullie raad en wie weet komt alles nog goed dan.
Alvast bedankt voor de raad.