Flash en / of scripter gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 26-09-2009 13:50
Beste,

na de zoekfunctie te hebben gebruikt, kon ik niet zo snel een topic vinden over flash ontwerpers en/of scripters.

Ik ben dus op zoek naar iemand die een proffesionele website in flash kan ontwerpen en scripten (wanneer je 1 van beide kan, let me know!Cool
Where the music meets the deejay!

What do you think about Flash en / of scripter gezocht ??

Vote :   

Dyno    posted on 26-09-2009 16:25
Een hele site voor jou ontwerpen zal voor een aantal mensen waarschijnlijk geen probleem zijn. Denk alleen niet dat diegene de site ook wil onderhouden voor jou, want na het ontwerp houdt het niet op. En voor een echt professionele website zal je waarschijnlijk moeten betalen.

Ik maak zelf ook wel eens Flashsites (zie hier) maar dat is meer om het programma te leren kennen. Nadeel van Flashsites is dat ze niet Google-vriendelijk zijn. Google kan geen text in een flash file zien, dus zal de site niet goed te vinden zijn.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Limb-Girdle    posted on 26-09-2009 17:37
Bedankt voor je bericht Dyno!
Het onderhouden is geen probleem, zelf heb ik ook wat kennis over de flash mogelijkheden, dus bijhouden is geen probleem. Betalen is vanzelfsprekend!

Website ziet er goed uit, kan je mij misschien even een pm doen met je mailgegevens?
Dyno    posted on 26-09-2009 19:14
Mail kan je sturen via mijn website: www.djdyno.nl
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
jannickv    posted on 26-09-2009 20:18
Poster: Dyno
Een hele site voor jou ontwerpen zal voor een aantal mensen waarschijnlijk geen probleem zijn. Denk alleen niet dat diegene de site ook wil onderhouden voor jou, want na het ontwerp houdt het niet op. En voor een echt professionele website zal je waarschijnlijk moeten betalen.

Ik maak zelf ook wel eens Flashsites (zie hier) maar dat is meer om het programma te leren kennen. Nadeel van Flashsites is dat ze niet Google-vriendelijk zijn. Google kan geen text in een flash file zien, dus zal de site niet goed te vinden zijn.

goeie flash kan google perfect aan uit Happy, laughing
Nvie    posted on 26-09-2009 22:17
Waarom flash? Denk dat er in deze tijden van Web 2.0 en aan het begin van Web 3.0 veel mooiere alternatieven bestaan. Daarnaast maakt een mooie lay-out nog geen goede website, denk dus ook zeker na over je structuur en inhoud.
Besteed dat zo nodig uit aan anderen, voor je klant begrijpbare tekst schrijven over 'je eigen ding' lukt je in het algemeen niet al te best...
Limb-Girdle    posted on 30-09-2009 23:04
Inmiddels voorzien...

bedankt voor de reacties

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

143 Users online: 32 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 60.945
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.897