Hej ik ben dus Mitchell,maar velen noemen mij Mitch,dus dat mag ook

Leeftijd 22j,en ik woon in Belgie(Oost-Vl).
Ik kende deze site en dit forum al een tijdje maar langer dan 5min was ik hier nooit..aangezien ik?met veel dingen tegelijk bezig ben soms.
Ik ben dus nog geen dj :p maar een beginner ook al ben ik al 22j,is mss wat oud al om nu pas te beginnen draaien..
Wat heb ik dus een half jaartje geleden gekocht,want ja zolang heb ik?ze al staan maar nog niet de tijd ingestoken omdat een verhuis ze terug in de doosjes liet gaan.Nouja nu woon ik al een aantal maandjes hier en heb ik ze terug uit de doos gepakt en naast me laptop geplaatst.
Over wat heb ik het?
2x CDJ-400 Pioneer
1x DJM-400 Pioneer
Hoofdtelefoon:Technics RP-DH1200(super ding btw

)
En dat is het zowat..daar zou ik het?moeten mee kunnen maarja heb ondertussen de nodige problemen al..maarja dat post ik ergens anders natuurljk

--------------------------------------------------------------------
Over de naam StateOfDance zelf dan.
Iedereen kent natuurlijk A State Of Trance...ik ben een fan van Armin Van Buuren en heb veel muziek van hem en overal kom je wel ergens iets tegen waar A State Of Trance op staat

Maar ik hou natuurlijk niet alleen van zijn muziek,ik hou o.a van Dance(Retro dan jaren 90),Jump(maar dat luisterde ik 3j geleden dus daar zal je mij rap niet over bezighoren op dit forum

),Hard Trance,House,Minimal,Goa,...dat is het zowat

Het meeste hou ik van jaren 90 plaatjes(Dance)?en daarom de naam StateOfDance

Als ik wat vergeten ben...vraag maar raak

Grtz StateOfDance