[M] Dirty DJ Contest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 24-09-2009 16:59
Mijn mix voor de Dirty DJ Contest georganiseerd door Don Alexandro.

Duur :
12:30

Playlist :
Ping Pong (Original Mix) - Lucky Charmes & Kid Kaio
This Is Be (Bassjackers Edit) - LBL & Solid Groove
Sexy Bitch (Lil Jon & Chuckie Remix) - David Guetta & Akon
Threecapella (Mashup) - DJ Roov
Sweet Smoke Machine - Artistic Raw
How I Like It (Kid Kaio & Rowel Sinester Remix) - Afrojack, Diplo & Grace Regine
Got Some Magic (Alvaro Remix) - Afro Bros & Levy
Disco Electrique (Vocal Mix) - Chocolate Puma & Bingo Players

Download mijn mix hier

En laat me even weten wat je er van vindt Happy, laughing

What do you think about [M] Dirty DJ Contest ??

Vote :   

Dzazter    posted on 24-09-2009 17:16
je weet dat t maar 10 minuten mag duren he
maar voor de rest wel relaxt nummer vooral rock yah body tijd nie meer gehoord
Roov    posted on 24-09-2009 17:20
Thnx man! Ik weet dat het maar 10 minuten mag duren, laatste nummer heb ik gewoon 2 minuten uit laten lopen, vond het wel een lekker nummer!

Bedankt voor je complimenten, Rock Your Body is een vocal die ik gebruikt heb in mijn mashup, mooi dat ie aanslaat Winking my eye
DjVictorF    posted on 24-09-2009 17:22
Lekker mixje Jonk-R!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 24-09-2009 17:23
Poster: DjVictorF
Lekker mixje Jonk-R!

Thnx Voc/Panda
main    posted on 24-09-2009 17:33
check m

edit: lekker!!
User edit by main on 24-09-2009 @ 17:47:47 (100%)
Cyspoz    posted on 24-09-2009 20:30
Downloading...

Feedbacking...

Toevallig net hiervoor nog een keer je mashup geluisterd dus moest wel even lachen toen ik die hier in terug hoorde komen. Alhoewel dat zeer terecht is want de mashup is goed kort krachtig en opzwepend net als deze mix. Goed werk zou ik zeggen, begin is alleen een beetje abrupt vond ik.

Hoe heb je de mix trouwens gemaakt, hij is namelijk nogal vervormd en klinkt alsof je mixer aan ??n stuk door in het rood heeft gestaan. Er is namelijk totaal geen dynamiek meer in terug te vinden.
DjVictorF    posted on 24-09-2009 20:55
Poster: Cyspoz
Downloading...

Feedbacking...

Toevallig net hiervoor nog een keer je mashup geluisterd dus moest wel even lachen toen ik die hier in terug hoorde komen. Alhoewel dat zeer terecht is want de mashup is goed kort krachtig en opzwepend net als deze mix. Goed werk zou ik zeggen, begin is alleen een beetje abrupt vond ik.

Hoe heb je de mix trouwens gemaakt, hij is namelijk nogal vervormd en klinkt alsof je mixer aan ??n stuk door in het rood heeft gestaan. Er is namelijk totaal geen dynamiek meer in terug te vinden.

Rover heeft heeft hem met Ableton gemaakt en als het goed is ook PSP Vintage Warmer erover gegooitWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Cyspoz    posted on 24-09-2009 21:03
Hmmm die PSP Vintage Warmer moet dan misschien een keer opnieuw afgesteld worden want het vervormd nu en lijkt me bij een Dirty house mix geen gewenst effect.
Dynamiek vind ik ook niet erg mooi, maar dat valt onder smaak dus dat laat ik bij een mening. Hij klinkt in iedergeval wel lekker warm, dus dat stukje heeft de PSP Vintage Warmer goed gedaan Happy, laughing

Hoe weet jij die dingen trouwens, is er een relatie tussen jou en Roov?
Roov    posted on 24-09-2009 21:15
Haha, bedankt voor je compliment Cyspoz! Ik heb de vintage warmer er niet op staan dit keer Winking my eye
Ik heb inderdaad ook het idee dat het te hard klinkt, maar het gaat me nu ff meer om de mixskills dan om de kwaliteit vind ik.
Nogmaals bedankt! Happy, laughing
Cyspoz    posted on 24-09-2009 21:23
Had je wel iets van post processing gedaan in Ableton, want het klinkt wel lekker warm. En de mix skils zijn dus in orde.
Roov    posted on 24-09-2009 21:38
Niet dat ik weet Winking my eye
Ik ga straks ff een nieuwe versie uploaden, waarin ik de master ff iets lager zet, hoop dat dat wel werkt dan Happy, laughing
Cyspoz    posted on 24-09-2009 21:41
Ik heb gelezen dat de individuele kanalen van de channels veel head room hebben maar de master niet, dus dat zou mogelijk the issue kunnen zijn.
Stefjuuh    posted on 25-09-2009 09:31
Poster: Cyspoz
Ik heb gelezen dat de individuele kanalen van de channels veel head room hebben maar de master niet, dus dat zou mogelijk the issue kunnen zijn.

Klopt helemaal! Met een mix zet ik mijn kanalen altijd op -3 (waarom? ga maar ns in je natuurkundeboek bladeren) En op mn master een Classic master limiter, alhoewel die van Live 8 ook prima is!
Roov    posted on 25-09-2009 09:53
Poster: Stefjuuh
En op mn master een Classic master limiter, alhoewel die van Live 8 ook prima is!

Ik zit nog steeds op Live 7, puur omdat ik gewoon echt te lui ben om te updaten Winking my eye
Zit die Classic Master Limiter ook in Live 7?

Verder nog commentaar op mn mix Stef?
Stefjuuh    posted on 25-09-2009 10:34
Classic master limiter is aparte plugin..Winking my eye kjearhus audio fsow, gratisj!
Cyspoz    posted on 25-09-2009 11:03
Poster: Roov

Ik zit nog steeds op Live 7, puur omdat ik gewoon echt te lui ben om te updaten Winking my eye
Zit die Classic Master Limiter ook in Live 7?

Verder nog commentaar op mn mix Stef?

Live 8 loopt nog niet heel erg lekker. Ik draai zelf op dit moment stabiel met 8.0.3 maar dat is omdat ik nog niet veel heb gedaan met andere VST's. Het Ableton forum wordt namelijk overspoeld met opmerkingen dat het niet goed is en dat ze maar beta's uit blijven brengen.
Alhoewel versie 8.0.5 nu wel wat positieve reacties heeft opgeleverd.
Ik vond het trouwens in begin wel even erg wennen aan het nieuwe warp mechanisme. Alhoewel het achteraf veel makkelijker werkt en het oude eigenlijk krom in elkaar zat.

This is an old Topic

No new postings for 5.843 days.
 Post CommentThat would be 194.8 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

250 Users online: 46 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 1.924
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.475.697