Poster: Lomme_
Intresse in je CDJ800's. Richtprijs?
Poster: Lomme_
?700/stuk is iets te duur voor mij. Ik bied ?1300 voor beide
Poster: Bart_
hmm, dan wacht ik nog tot 18 oktober, kijk wel op de PA-markt dan
Poster: stefan231Stefan, ik heb met veel vriendelijkheid verzocht alleen te reageren als je interesse hebt. Ik snap best dat je mijn reactie in jouw topic niet leuk vond, maar jouw mixer is een stuk ouder dan die van mij. En daarom heb ik ook 200 geboden ervoor. Ik mag zoveel vragen voor mijn mixer als ik zelf wil. Je moet wel in alle redelijkheid de waarde van een product schatten. En aangezien die van mij net een week geleden nieuw uit het doosje gekomen is en 2x aangeraakt is, vind ik het redelijk om er 300 voor te vragen. Bovendien, dit is een interessepeiling. Mijn spulletjes hoeven niet weg, alleen als er mensen ge?nteresseerd in zijn voor normale bedragen.
Voor de rmx40 blackfire zat ik aan ?300 te denken. (ding is net een week oud)
En dit verkondigt hij een week geleden aan bij mij voor me reloop rmx40 blackfire
Ik vind ?300 nogal veel, gezien hij nieuw maar ?55 duurder is.
Ik bied ?200!
Het maakt mij niet uit wat jij ervoor betaald hebt. Hij is nu nieuw te koop voor 349,- dus je vraagprijs vind ik te hoog. Daarom mijn bod. Succes met de verkoop
je moet je wel bij je punt houden en verkoop dat ding dan voor 200,- je moet niet zo veel praatjes hebben dat kan alleen maar tegen je werken dat zie je maar veel succes ennuh wel heel tof dat je een vaste? residentie? krijgt veel succes!
Poster: Gerhard
Ik zal eens verder kijken en er over nadenken, Ik heb er namelijk ook wel 50 euro meer voor over en dan een nieuwe te halen.
Poster: RemcoV
@Luni B : Hij is uit de doos gehaald, dus dan kun je hem niet meer terugbrengen
Of nouja, dat kan wel maar dan geven ze je nog maar 50% terug van het aankoopbedrag, wat ik dus nogal zonde vind.
De ?300 voor de reloop staat echt vast helaas, anders houd ik hem voorlopig zelf