(Ik kon niks vinden, maar als hier al een topic over is: Sorry!)
What do you think about Allen & Heath Xone:DX ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hij lijkt erg op een 4D, vanaf deze kant. Jogwheels, Faders. Hij lijkt alleen een stuk dunner.. Misschien idd een beknoptere DJ controller die ook iets goedkoper zal zijn dan de 4d?
tzou nice zijn als er ook levelmeters naast de faders van het controlpaneel worden geplaatst. Zodanig dat je de level van een track op ableton kan zien.
Mijn gok is dat het een volledige midi controller is. Bij de 3D/4D zat er een analoge mixer tussen de 2 midi gedeeltes. Ik denk dat dat hier volledige midi is geworden. Zou jammer zijn want vooral het analoge mix gedeelte van de 3D/4D is zoo goed!
ik denk als ik ooit op een meeting dit jaar of wat dan ook iets van Alien & health tegen kan komen dat ik het misschien probeer maar op dit moment zal ik hem nog niet aanschaffen
Wel nice dat ie 4 decks support, maar je moet dus switchen, aangezien je maar 2 tegelijk kan aansturen, in iedergeval met die delen links en rechts, met die cue knoppen etc, dus eigenlijk niet heeeeel praktisch.
Ik ben wel benieuwd wat voor effecten serato heeft gemaakt voor itch en hoe ze gaan klinken. Wat ook wel leuk is om te nmelden is dat Numark zegt dat de ns7 ook voor itch 2.0 vol compatible zal zijn. Vraag me af hoe dat met die 4 decks gaan doen. Er word in ieder geval wel iets onthult op BPM voor de ns7. Ben erg benieuwd.
User edit by Woudtje on 30-09-2009 @ 23:47:59 (1%)
Ik doe mijn 4d ook voor geen goud weg. Als ik mij tt's wil gebruiken kan dat dan nog altijd. Als een portable controller heb ik denk deze liever als een vci-300. Hangt natuurlijk ook wel van de prijs af.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.