Poster: Look
Wat dacht je van Hardwell of Quintino? Ik heb ze beide live gehoord en zijn errug goed!
Ik meen gehoord te hebben dat Hardwell 1500 euro per uur kost, dus misschien is dat nog te doen?
EDIT: Bart B More is trouwens ook een aanrader! (Geen idee hoeveel die moet kosten hoor)
Poster: djmamo
De bedragen komt omdat het voor 75% van de dj's maar tijdelijk is en ze draaien vaak maar 3 avonden en 1x per avond (uitzonderingen daar gelaten)
Dan bouw je natuurlijk een hoop poen op, maar daar gaat ook nog eens 42% belasting af.?
Dus wat ze uiteindelijk per maand overhouden is nog genoeg, maar toch het ligt toch ff anders dan de meeste denken.
Poster: Dniz
Hardwell is iets duurder, 2850 nm, maar dat was op een zaterdagavond. Maybee is het op vrijdag goedkoper.
Poster: Jorrit
Dan vraag ik me af waar jij Hardwell geboekt hebt, dan ben je echt voor ? 1.350,- genaaid.
hardwell is onlangs van digidance naar anna agency gegaan, en anna heeft de prijs van hardwell op 2500,- gezet zonder onderhandelen
Poster: Jorritdan heb je geluk gehad
Grappig, toen ik Anna Agency aan de telefoon had, kreeg ik een heeeeel andere prijs voor Hardwell (? 1.500,-). En ik kan nou niet zeggen dat ik een frequente boeker ben bij Anna...
Poster: Sim2
Hey!
Ik ken Quintin toevallig vrij goed en die is weer goede maatjes met Vato, als je hem mailt op djquintin@djquintin.nl weet ik zeker dat hij je een mooi aanbod kan doen voor hen beide voor het genoemde budget.
Succes!
Poster: djdolivieira
Sandr?@ Zoek ff bij welke boekingsagency ze zitten, En bel ze ff op. Zo`n boekingsagency kan je zeggen hoe duur ze zijn.
Over het geld,
Of ze het waard zijn of niet is opzich al een discussie maar dat laat ik ff buiten beschouwing.
De bedragen komt omdat het voor 75% van de dj's maar tijdelijk is en ze draaien vaak maar 3 avonden en 1x per avond (uitzonderingen daar gelaten)
Dan bouw je natuurlijk een hoop poen op, maar daar gaat ook nog eens 42% belasting af enz en omdat het tijdelijk is sparen veel djs voor tijden dat ze niet meer of minder draaien.
Dus wat ze uiteindelijk per maand overhouden is nog genoeg, maar toch het ligt toch ff anders dan de meeste denken.
Poster: Stagiar
Hoezo 42%?
Een DJ mag in principe gewoon op 6% BTW tarief draaien, dit geld in een bedrijfje stoppen ?en zichzelf vanuit dat bedrijfje verlonen. Doordat de DJ weer eigenaar van dat bedrijfje is kan ie z'n loon zo laag mogelijk houden en zo een hoop belastinggeld overhouden. (Wat ie anders zou moeten betalen).
Poster: Stagiar
Hoezo 42%?
Een DJ mag in principe gewoon op 6% BTW tarief draaien, dit geld in een bedrijfje stoppen ?en zichzelf vanuit dat bedrijfje verlonen. Doordat de DJ weer eigenaar van dat bedrijfje is kan ie z'n loon zo laag mogelijk houden en zo een hoop belastinggeld overhouden. (Wat ie anders zou moeten betalen).
Poster: djmamoPoster: Stagiar
Hoezo 42%?
Dus dan zou je eigenlijk 6% en nog eens 42% betalen? ben je dan niet duurder uit?
daarom ben je zeker stagaireIk vind je nou niet echt vriendelijk overkomen Mamo?Maar wil je dat eens uitleggen, ik heb nog geen verstand van al die zaken alleen de post van Stagiar snap ik nog wel, alleen waarom je dan volgens jou 6% + 42% moet betalen.
Poster: djdolivieira
Sandr?@ Zoek ff bij welke boekingsagency ze zitten, En bel ze ff op. Zo`n boekingsagency kan je zeggen hoe duur ze zijn.
Poster: thijz
Gast....
Regel voor dat geld gewoon een paar chille onbekendere DJ's. En dan 1 korte hoofdact.
Dus doe bijvoorbeeld: Eerst Joshua Walter vervolgens Jurgio Ratello en dan sluit je af met Bingoplayers ofzo.
Als je bij een boeking vermeld dat het om een school feest gaat. Met goedkope kaartjes en een niet commercieel feest doen dj's vaak een hoop van de prijs af.
Suc6