Prijs Bekende DJs (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJHilde    posted on 22-09-2009 15:24
Hallo allemaal,

Dit jaar zit ik m'n eindexamenjaar op school, en daardoor zit ik ook in de examencommissie!
Onze taak is het organiseren van de feesten. Dit jaar willen we het 'big' aanpakken.
In december houden we een feest in een grote zaal, voor ongeveer 700 ? 800 man. Dit krijgen we makkelijk vol, aangezien dit feest ongeveer het populairste is in de omgeving hier.

Voor de DJ hebben we een budget van 2500 euro.
Het liefste hebben we voor die prijs een commercieel bekende DJ, ? la Chuckie.
Chuckie is nogal onhaalbaar, maar wat is w?l haalbaar in deze prijsklasse?
Zijn namen zoals Sidney Samson, Don Diablo, etc. mogelijk?

Kortom, hebben jullie suggesties?
Het is een feest voor leerlingen uit de 4 tm de 6e klas, dus leerlingen met een leeftijd varierend van ongeveer 14 tm 18 jaar.
Deze bekende DJ zal natuurlijk niet de hele avond voor zijn rekening moeten nemen, voor de rest van de avond is er al een andere DJ geregeld.

Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.

What do you think about Prijs Bekende DJs ??

Vote :   

lek3ct    posted on 23-09-2009 12:50
haha, wij hebben de zelfde opdracht als eindwerk bij ons op school. Ik moest die opdracht niet doen maar ik weet dat ze Shameboy voor dit jaar vast kregenThumbs Up maar dan wel voor 3000?
maakt die ?500 veel uit? :p
Flexii    posted on 23-09-2009 14:35
Don Diablo is ook 4000 of 5000 euro

Ik denk dat je moet zoeken in de richting van Hardwell, Billy the Klitt ofzo
Ik heb in november een gig waar ik licht en geluid lever en zelf ook in de line up sta en daar is Valerio Zeno (wel bekend van tmf), de hoofdact
Lomme_    posted on 23-09-2009 14:45
Pat Krimson?
Sebasz    posted on 23-09-2009 14:45
Eric van Kleef (van Slam!FM) schijnt ook wel erg goed te zijn en wordt ook steeds bekender Smile
Alleen zijn naam is denk ik niet zo bekend als Vato Gonzales ofzo Cool
Renzis    posted on 23-09-2009 14:54
Je kan ook gewoon 538 drive in doen, kost volgens mij beetje rond je budget. Die knallen wel hoor die uurtjes. En anders haal je en vato, hardwell, quitino sowieso wel voor die prijs.
MaximDJ    posted on 23-09-2009 15:59
Poster: Sebasz
Eric van Kleef (van Slam!FM) schijnt ook wel erg goed te zijn en wordt ook steeds bekender Smile
Alleen zijn naam is denk ik niet zo bekend als Vato Gonzales ofzo Cool

Hij is idd ERG goed! Wel een aanrader
Party Sensations. Excellence in entertainment.
djmamo    posted on 23-09-2009 23:41
wat een hoop onzin staat hier.

De echte prijzen:
Sidney Samson 2600,-
vato + mc tjen?1750,- (moet je samen boeken)
Hardwell 2000/2500 verandert nog wel eens
Sunnery james & Ryan Marciano 2500,-
Bingo players onder de 1000
Chuckie 4000,-
Don Diablo 3200,-
Partysquad 3250,-
Valerio 2150,-
Gregor Salto 2500,-
Slam fm show rond de 3500,- ligt aan dj's en locatie
radio 538 zelfde als bij slam fmDit zijn de namen die ik tegen kom in de lijst en heb er de prijzen bij gezet wat ze momenteel doen.
Natuurlijk kan je hier wel wat mee onderhandelen als het op een donderdag is en bijv vroeg avond.

agency's de kantoren waar je direct boekt:

Anna agency jean/hardwell enz
1 management gregor/funkermann/flg/bingo/sidney enz
Ace agency sunnery&ryan/chuckie/afrojack enz
010bookings vato
top billing partysquad
Jan vis (exclusive) mental theo/ slam fm

en voor de hardere varianten heb je platinum voor bijv. zany/dozer enz.

Als je bij deze agency's geen dj kunt vinden dan weet ik het ook niet meer.
Prijzen zijn allemaal voor 1,5 uur en ex btw en zonder 6% boekings fee dat komt er dus nog bij

Als je deze wilt boeken dan moet je gewoon ff agency bellen en zeggen wat je budget is en wat en waarvoor je zoekt en voor wanneer.

En mensen hou aub op met dingen roepen als: ik heb gehoord, als je het toch niet zeker weet dan moet je het niet zeggen.
In dit stuk staan zoveel stomme dingen dat ik het ff moest zeggen.

www.moonentertainment.nl
Tomazos    posted on 24-09-2009 00:02
Ik draaide in spanje vaak samen met Jeroen post... hoorde vaak datie niet kon draaien enzo..

maar ik vond dat hij het echt top deed.. draaid een mengelmoes van commercieel en house..
miss dat je hem voor een leuke prijs kan krijgen..

bij intresse heb ik ze mail adresje welHappy, laughing.

die lijst hierboven... boek Valerio absoluut niet :X,

en ik vind de prijzen van Vato en Hardwell erg meevallen,
maar dat is natuurlijk ook express gedaan voor de marketing lijkt me Happy, laughing

Chuckie en ryan en ze makker die hebben ook bepaalde eisen waar de discotheek aan moet voldoen..
en je krijgt 1 tot 1,5 week van tevoren te horen of die komen, aangezien mensen mogen 'bieden' voor een bepaalde datum.

en met een 'commercieel'? feest 14-20 jaar. boek ik liever een dj die flink naam heb die niet vlekkeloos draaid maar dat ik wel weet dat er mensen op af komen, dan een dj die niemand kent (behalve House liefhebbers) en het erg top doet..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 24-09-2009 @ 00:11:00 (35%)
djmamo    posted on 24-09-2009 10:57
Poster: Tomazos

Chuckie en ryan en ze makker die hebben ook bepaalde eisen waar de discotheek aan moet voldoen..
en je krijgt 1 tot 1,5 week van tevoren te horen of die komen, aangezien mensen mogen 'bieden' voor een bepaalde datum.

chuckie heeft als enige eis dat hij 1x djm 800 wil en 3x cdj 1000 mk3 + goede monitor set en 1 fles cognac
Ryan marciano en Sunnery James, hebben alleen de rider eis 1 djm800 en 3x mk3 + goede monitor set.

Anders niets.

Er gaan echt de meest bizarre verhalen rond blijkbaar in de dj wereld, maar zoals ik zelf heb ondervonden is daar zo goed als niets van waar.
Heb alleen nog maar meegemaakt dat ze een bepaald soort drank toch wel graag willen, maar als dat er niet is dan drinken ze ook wel wat anders.

Ook met de en je krijgt ruim van tevoren te horen wanneer ze komen, op het laatst 4 weken, weet niet waar je 1 tot 1,5 week vandaan haalt?
En het bieden is ook niet waar, het is gewoon dit kost het en dan komt hij voor je draaien.

het enige wat wel met chuckie is dat er een regio check word gedaan.
Dat houd in:
dat wanneer je chuckie boekt, er in een bepaald gebied dan voor een bepaalde tijd geen boekingen worden geplaats.
dit is om chuckie enigzins exclusief te houden.

De markt dat dj's alles kunnen bepalen en voor het zeggen hebben is in elkaar aan het zakken, dj's hebben ook met de crisis minder werk.
En aangezien er ook nog eens wat grote discotheken dicht zijn gegaan hebben ze niet veel meer te eisen.

En ik weet dit omdat ik op regelmatige basis dj's boek voor mijn evenementen, en daar vallen SJ&RM en chuckie ook onder.
Dus weet wel waar ik het over heb. (niet verkeerd bedoeld, maar weet dat ik deze vraag anders toch wel krijg)

www.moonentertainment.nl
MCO    posted on 24-09-2009 14:00
Sow die Sidney is met zijn prijs omhoog gegaan dan..
In juli draaide hij nl.?(volgens mij)?nog voor 1750 bij een feest dat vrienden van mij in EHV hadden georganiseerd
Snoey    posted on 24-09-2009 15:01
Erick E is nog niet genoemd. Ook wel iemand die altijd mensen trekt.
www.soundcloud.com/ten-hooven
JollyJunkie    posted on 24-09-2009 15:06
Boemklatsch, draaien veel beter dan je denkt!
Zijn volgens mij ook niet zo duur.
User edit by JollyJunkie on 24-09-2009 @ 15:10:28 (2%)
main    posted on 24-09-2009 15:07
boemklatsch zijn vet! die greetz A-track van hun is echt geweldig
Sandr    posted on 24-09-2009 16:12
Poster: Snoey
Erick E is nog niet genoemd. Ook wel iemand die altijd mensen trekt.

Als je zondag niks te doen hebt, samen met Ralvero en mij draait Erick-E in de Hooizolder!
Play that funky music white boy....
Snoey    posted on 24-09-2009 16:20
Helaas ben ik dan bij Roog Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
Estacy    posted on 24-09-2009 16:38
Of bijv. die gast van DJVT, Willie Wartaal? die draait ook (heb hem nooit gezien, maar gehoord dat ie best goed is)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tairip    posted on 24-09-2009 16:42
TMF on tour kost 1850.- ex die kan je ook doen!
manigrasso    posted on 24-09-2009 17:10
Ga je zelf draaienCool
Sandr    posted on 24-09-2009 18:32
Poster: Snoey
Helaas ben ik dan bij Roog Winking my eye

Ook niet verkeerdWinking my eye
Play that funky music white boy....
MaximDJ    posted on 24-09-2009 18:39
Of DJ Roog? Wat kost die?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
wannes951    posted on 24-09-2009 18:49
of robert abigail? kost 1500 euro ex.
en dj rebel? kost 1300 ex.
allebei voor 2 uur.
als je ze samen 2 uur laat draaien, side to side vragen ze 2000 euro ex.
User edit by wannes951 on 24-09-2009 @ 18:49:23 (1%)
Sound-Division    posted on 24-09-2009 18:56
Wat een prijzen zeg!

Beetje belachelijk allemaal, terwijl veel talenten net zo goed kunne draaien.
Dan heb ik het over de hardstyle/hardcore scene.
Jorrit    posted on 24-09-2009 19:34
Poster: Sound-Division
Wat een prijzen zeg!

Beetje belachelijk allemaal, terwijl veel talenten net zo goed kunne draaien.
Dan heb ik het over de hardstyle/hardcore scene.

Ze waren belachelijk geweest als ze niet betaald werden. Feit is gewoon dat een naam die veel publiek trekt dit geld dubbel en dwars waard is.
djmamo    posted on 24-09-2009 19:47
Over het geld,

Of ze het waard zijn of niet is opzich al een discussie maar dat laat ik ff buiten beschouwing.

De bedragen komt omdat het voor 75% van de dj's maar tijdelijk is en ze draaien vaak maar 3 avonden en 1x per avond (uitzonderingen daar gelaten)

Dan bouw je natuurlijk een hoop poen op, maar daar gaat ook nog eens 42% belasting af enz en omdat het tijdelijk is sparen veel djs voor tijden dat ze niet meer of minder draaien.

Dus wat ze uiteindelijk per maand overhouden is nog genoeg, maar toch het ligt toch ff anders dan de meeste denken.
www.moonentertainment.nl
Tomazos    posted on 24-09-2009 19:53
Poster: djmamo

chuckie heeft als enige eis dat hij 1x djm 800 wil en 3x cdj 1000 mk3 + goede monitor set en 1 fles cognac
Ryan marciano en Sunnery James, hebben alleen de rider eis 1 djm800 en 3x mk3 + goede monitor set.

Anders niets.

Er gaan echt de meest bizarre verhalen rond blijkbaar in de dj wereld, maar zoals ik zelf heb ondervonden is daar zo goed als niets van waar.
Heb alleen nog maar meegemaakt dat ze een bepaald soort drank toch wel graag willen, maar als dat er niet is dan drinken ze ook wel wat anders.

Ook met de en je krijgt ruim van tevoren te horen wanneer ze komen, op het laatst 4 weken, weet niet waar je 1 tot 1,5 week vandaan haalt?
En het bieden is ook niet waar, het is gewoon dit kost het en dan komt hij voor je draaien.

het enige wat wel met chuckie is dat er een regio check word gedaan.
Dat houd in:
dat wanneer je chuckie boekt, er in een bepaald gebied dan voor een bepaalde tijd geen boekingen worden geplaats.
dit is om chuckie enigzins exclusief te houden.

De markt dat dj's alles kunnen bepalen en voor het zeggen hebben is in elkaar aan het zakken, dj's hebben ook met de crisis minder werk.
En aangezien er ook nog eens wat grote discotheken dicht zijn gegaan hebben ze niet veel meer te eisen.

Ik heb een Maandelijks House feest, doe dit samen met een goeie vriend van me, elke maand weer vol of uitverkocht..

en wij proberen al heel lang chuckie te krijgen, maar zoals ik schreef zijn de procedures die wij krijgen,
max 2 weken van tevoren zouden wij dan te horen krijgen of hij komt of niet, en lokaties mogen bieden.

dit is altijd op een zaterdag avond, en willen hem dan niet begin van de avond maar halverwege.. wij zijn bereid ervoor te betalen, maar andere lokaties net iets meer blijkbaarHappy, laughing,

dus wat ik hierboven noem verzin ik niet, maar kan best dat jij dit anders heb ervaren..

en dat over die 'eis' dat was toen we chuckie in het buitenland wouden hebben in de zomer periode,
kan best dat het in NL niet zo is, maar zie jij chuckie al komen draaien in een kleine bar dancing van 200 man ?Winking my eye ik niet zo namelijkHappy, laughing

maargoed, blijft een vage wereldHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

390 Users online: 326 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 8.229
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.276.202