Poster: Tomazos
Chuckie en ryan en ze makker die hebben ook bepaalde eisen waar de discotheek aan moet voldoen..
en je krijgt 1 tot 1,5 week van tevoren te horen of die komen, aangezien mensen mogen 'bieden' voor een bepaalde datum.
chuckie heeft als enige eis dat hij 1x djm 800 wil en 3x cdj 1000 mk3 + goede monitor set en 1 fles cognac
Ryan marciano en Sunnery James, hebben alleen de rider eis 1 djm800 en 3x mk3 + goede monitor set.
Anders niets.
Er gaan echt de meest bizarre verhalen rond blijkbaar in de dj wereld, maar zoals ik zelf heb ondervonden is daar zo goed als niets van waar.
Heb alleen nog maar meegemaakt dat ze een bepaald soort drank toch wel graag willen, maar als dat er niet is dan drinken ze ook wel wat anders.
Ook met de en je krijgt ruim van tevoren te horen wanneer ze komen, op het laatst 4 weken, weet niet waar je 1 tot 1,5 week vandaan haalt?
En het bieden is ook niet waar, het is gewoon dit kost het en dan komt hij voor je draaien.
het enige wat wel met chuckie is dat er een regio check word gedaan.
Dat houd in:
dat wanneer je chuckie boekt, er in een bepaald gebied dan voor een bepaalde tijd geen boekingen worden geplaats.
dit is om chuckie enigzins exclusief te houden.
De markt dat dj's alles kunnen bepalen en voor het zeggen hebben is in elkaar aan het zakken, dj's hebben ook met de crisis minder werk.
En aangezien er ook nog eens wat grote discotheken dicht zijn gegaan hebben ze niet veel meer te eisen.
En ik weet dit omdat ik op regelmatige basis dj's boek voor mijn evenementen, en daar vallen SJ&RM en chuckie ook onder.
Dus weet wel waar ik het over heb. (niet verkeerd bedoeld, maar weet dat ik deze vraag anders toch wel krijg)