Prijs Bekende DJs (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJHilde    posted on 22-09-2009 15:24
Hallo allemaal,

Dit jaar zit ik m'n eindexamenjaar op school, en daardoor zit ik ook in de examencommissie!
Onze taak is het organiseren van de feesten. Dit jaar willen we het 'big' aanpakken.
In december houden we een feest in een grote zaal, voor ongeveer 700 ? 800 man. Dit krijgen we makkelijk vol, aangezien dit feest ongeveer het populairste is in de omgeving hier.

Voor de DJ hebben we een budget van 2500 euro.
Het liefste hebben we voor die prijs een commercieel bekende DJ, ? la Chuckie.
Chuckie is nogal onhaalbaar, maar wat is w?l haalbaar in deze prijsklasse?
Zijn namen zoals Sidney Samson, Don Diablo, etc. mogelijk?

Kortom, hebben jullie suggesties?
Het is een feest voor leerlingen uit de 4 tm de 6e klas, dus leerlingen met een leeftijd varierend van ongeveer 14 tm 18 jaar.
Deze bekende DJ zal natuurlijk niet de hele avond voor zijn rekening moeten nemen, voor de rest van de avond is er al een andere DJ geregeld.

Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.

What do you think about Prijs Bekende DJs ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 22-09-2009 15:36
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Sandr    posted on 22-09-2009 15:38
Met 2500 kan je zeker wel een aansprekende naam laten komen voor 2 uur! Ga eens wat rondlobbyen bij een bookingsbureau.

En zoals bambam zegt: Met google kom je al een eind!
Play that funky music white boy....
Bawb    posted on 22-09-2009 15:40
Prijs is voor die top DJ's toch op aanvraag.

Denk dat het er vooral aan ligt hoelaat, op welke dag en waar het feest is qua prijs.

Als ik Chuckie was en ik had toch niets te doen die avond zou ik wel ff 2500 EURO mee pikken haha.
Stagiar    posted on 22-09-2009 15:41
Chuckie boven de 2500?
Volgens mij is die nog wel te boeken voor minder hoor.
Jorrit    posted on 22-09-2009 15:42
Poster: Stagiar
Chuckie boven de 2500?

Volgens mij is die nog wel te boeken voor minder hoor.

4.000 ex.

Als ik Chuckie was en ik had toch niets te doen die avond zou ik wel ff 2500 EURO mee pikken haha.

Gelukkig heeft Chuckie genoeg te doen.

Als je een topper wil boeken, verdiep je inderdaad even in de prijzen en boekingskantoren. Leg je budget voor bij de agency's van de DJ's die je wil (en dus NIET bij een kantoor als easybookings, dan ga je fee over fee betalen). Namen als Sidney Samson en Vato Gonzalez zijn voor dit budget prima haalbaar. Artiesten als Chuckie, Don Diablo en The Partysquad absoluut niet. (tenzij het erg vroeg op de avond is, dan valt er vaak nog wel wat te regelen)
Mod edit by Jorrit on 22-09-2009 15:44 (100%)
PaulBrugel    posted on 22-09-2009 15:43
Ik kom voor 2499 euro. Deal?
DJHilde    posted on 22-09-2009 15:55
Poster: PaulBrugel
Ik kom voor 2499 euro. Deal?

Haha, no offence maar dan zoek ik nog even verder :P
Of beschouw jij jezelf tot de toppers?

Ik denk dat we dan maar 's even gaan kijken wat Sidney en Vato te doen hebben die avond.
voordeel is misschien ook nog dat 't op een vrijdag avond is.
Had natuurlijk al even gegoogled, maar dan moet je van die aanvragen doen. En dan moet je een concreet plan opgeven enz, wat er in principe nog niet is.
Eerst de DJ, dan plannen we alles er om heen :P
Snoey    posted on 22-09-2009 15:59
Waarom geen Dj Quintin? Vato is zo vorig jaar.. Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 22-09-2009 @ 15:59:38 (100%)
DJHilde    posted on 22-09-2009 16:03
Cool
Verlanglijstje: :P
1. Sidney
2. Quintino
3. Vato

Suggesties?
User edit by DJHilde on 22-09-2009 @ 16:05:58 (2%)
DjVictorF    posted on 22-09-2009 16:05
Poster: Snoey
Waarom geen Dj Quintin? Vato is zo vorig jaar.. Winking my eye

Quintin is wel een goed idee. Maar namen zoals Tony Cha Cha, Afrojack, Gregor Salto, Nickey Romero. Je moet gewoon in je Itunes kijken. Vind je zat namen meeWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Stagiar    posted on 22-09-2009 16:15
Poster: DjVictorF

Quintin is wel een goed idee. Maar namen zoals Tony Cha Cha, Afrojack, Gregor Salto, Nickey Romero. Je moet gewoon in je Itunes kijken. Vind je zat namen meeWinking my eye

Ik heb laatste 'n uurtje voor Quintin (niet quintino dus, maar Quintin) en moet zeggen dat ik 'm best 'n slome zak vond die eigenlijk alleen maar plaatjes stond te draaien. Totaal gaan uitstraling of whatsoever.
DJHilde, ga voor de gein eens kijken naar Sunnery James & Ryan Marciano. Dat is pas feest!
PaulBrugel    posted on 22-09-2009 16:17
Waarom bel je niet met JanVis / Anna Agency etc? Gewoon telefonisch een offerte opvragen. Of een richtlijn vragen. Prijzen van artiesten en DJ's ?vind je toch niet op?een website. En Hardwell, misschien ook een leuk idee. En Crew8?moet je ook eens bellen. ?
Basrose    posted on 22-09-2009 16:25
Poster: Stagiar

DJHilde, ga voor de gein eens kijken naar Sunnery James & Ryan Marciano. Dat is pas feest!

Die zitten normaal al helemaal volgeboekt... en als ik eerlijk ben.. persoonlijk vind ik ze live niet zo goed.
LouisCasper    posted on 22-09-2009 16:36
Wat dacht je van Hardwell of Quintino? Ik heb ze beide live gehoord en zijn errug goed!
Ik meen gehoord te hebben dat Hardwell 1500 euro per uur kost, dus misschien is dat nog te doen?
EDIT: Bart B More is trouwens ook een aanrader! (Geen idee hoeveel die moet kosten hoor)
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 22-09-2009 @ 16:38:12 (45%)
Sandr    posted on 22-09-2009 16:39
Poster: Basrose

Die zitten normaal al helemaal volgeboekt... en als ik eerlijk ben.. persoonlijk vind ik ze live niet zo goed.

Ik heb ze ook niet live gehoord hoor dus ik heb geen mening maar zijn die 2 niet groot geworden door op te treden en daarna pas platen gaan maken?

Dan zou het vreemd zijn als ze live niet zo geweldig zijn...
Basrose    posted on 22-09-2009 16:42
Poster: Sandr

Ik heb ze ook niet live gehoord hoor dus ik heb geen mening maar zijn die 2 niet groot geworden door op te treden en daarna pas platen gaan maken?

Dan zou het vreemd zijn als ze live niet zo geweldig zijn...

het is een mening iemand anders kan een andere mening hebben. Ik heb ze toevallig 3x in een weekend gezien en vond de sets erg veel op elkaar lijken. Daarnaast waren er nog een paar dingen maar daar wil ik het verder niet over hebben.

Ik zeg maar zo als je ze goed vind moet je ze boeken.
LilQuint    posted on 22-09-2009 16:53
Bingo Player vind ik zelf ook zwaar DIK!
Sandr    posted on 22-09-2009 16:53

het is een mening iemand anders kan een andere mening hebben. Ik heb ze toevallig 3x in een weekend gezien en vond de sets erg veel op elkaar lijken. Daarnaast waren er nog een paar dingen maar daar wil ik het verder niet over hebben.

Ja dat snap ik, mijn post was ook meer bedoeld om andere mensen hun mening te vragen.. als iedereen het nou zwak vind wat ze laten zien vind ik het vreemd.?

Dus jou mening weet ik nu, nu benieuwd naar wat andere Winking my eye
LilQuint    posted on 22-09-2009 16:54
Vind nu een site : http://www.123boekingen.nl/djs.php?staan bij sommige prijzen op.
Jorrit    posted on 22-09-2009 17:47
Poster: LilQuint
Vind nu een site : http://www.123boekingen.nl/djs.php staan bij sommige prijzen op.

Dat moet je dus niet doen. Dit soort kantoortjes boeken de DJ's bij 1management of Essential Artists bijvoorbeeld, en verkopen ze met winst aan je door.
Ik heb ooit eens Valerio opgevraagd bij een 'Easybookings', en via via... Zat 1500 euro verschil tussen.
Dat geld ook voor deze lijst. Als ik de prijslijst van 1management erbij pak, zie ik hun DJ's hier voor 25% duurder staan.
Bart_    posted on 22-09-2009 18:00
Kijk ook eens naar de Def Toys, is wel hardstyle volgens mij, maar heb gehoord dat ze goedkoop zijn en persoonlijk vindt ik ze echt goed!

Gerhard    posted on 22-09-2009 18:23
Zeker alles even goed nakijken, heel veel naaien je gewoon.
Stagiar    posted on 22-09-2009 18:46
Poster: Gerhard
Zeker alles even goed nakijken, heel veel naaien je gewoon.

Wie naaien je? DJ's of boekingskantoren?
DiVario    posted on 22-09-2009 18:48
dimaro misschien?
Practise makes perfect!
Stagiar    posted on 22-09-2009 18:48

Dat is bij elke grote DJ zo, sets worden elke week voorbereid, worden er nummers uitgehaald en nieuwe nummers bijgedaan. Het is bijna onmogelijk om elke dag een vette set neer te zetten voor een commercieel publiek. Die willen hits horen.

400 Users online: 296 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 55.197
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.262.197