Poster: Stagiar
Chuckie boven de 2500?
Volgens mij is die nog wel te boeken voor minder hoor.
Als ik Chuckie was en ik had toch niets te doen die avond zou ik wel ff 2500 EURO mee pikken haha.
Poster: PaulBrugel
Ik kom voor 2499 euro. Deal?
Poster: Snoey
Waarom geen Dj Quintin? Vato is zo vorig jaar..
Poster: DjVictorF
Quintin is wel een goed idee. Maar namen zoals Tony Cha Cha, Afrojack, Gregor Salto, Nickey Romero. Je moet gewoon in je Itunes kijken. Vind je zat namen mee
Poster: Stagiar
DJHilde, ga voor de gein eens kijken naar Sunnery James & Ryan Marciano. Dat is pas feest!
Poster: Basrose
Die zitten normaal al helemaal volgeboekt... en als ik eerlijk ben.. persoonlijk vind ik ze live niet zo goed.
Poster: Sandr
Ik heb ze ook niet live gehoord hoor dus ik heb geen mening maar zijn die 2 niet groot geworden door op te treden en daarna pas platen gaan maken?
Dan zou het vreemd zijn als ze live niet zo geweldig zijn...
het is een mening iemand anders kan een andere mening hebben. Ik heb ze toevallig 3x in een weekend gezien en vond de sets erg veel op elkaar lijken. Daarnaast waren er nog een paar dingen maar daar wil ik het verder niet over hebben.
Ik zeg maar zo als je ze goed vind moet je ze boeken.
Poster: LilQuint
Vind nu een site : http://www.123boekingen.nl/djs.php staan bij sommige prijzen op.
Poster: Gerhard
Zeker alles even goed nakijken, heel veel naaien je gewoon.
het is een mening iemand anders kan een andere mening hebben. Ik heb ze toevallig 3x in een weekend gezien en vond de sets erg veel op elkaar lijken. Daarnaast waren er nog een paar dingen maar daar wil ik het verder niet over hebben.
Ik zeg maar zo als je ze goed vind moet je ze boeken.