Draaien zonder naambekendheid en vergoeding
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJtall    posted on 22-09-2009 13:12
Ik moet binnenkort een fuif draaien, die toch inde streek redelijk bekend is.
Ik draai daar al mijn derde keer, en telkens is het een groot succes, iedereen gaat los wanneer
ik moet draaien. De organisators tevreden, ik tevreden. 2 jaar op een rij heb ik een
vergoeding gekregen + mmijn naam staat op het affiche.
Nu het derde jaar, NO NAME and NO PAYMENT! Wat vinden jullie dat ik moet doen.
Op zich niet erg als ik geen geld krijg, maar naambekendheid vind ik toch wel iets belangrijk.

What do you think about Draaien zonder naambekendheid en vergoeding ??

Vote :   

Stagiar    posted on 22-09-2009 13:23
Wat is de reden?
Hier kan ik niet echt een mening over geven..
JazzyMax    posted on 22-09-2009 13:25
valt allemaal te bezien, he. Heb je voor de rest een drukke agenda? Ken je de mensen die het organiseren goed, zijn het vrienden?
Als het het 3de jaar op rij is en plots niet meer betaald worden, zou ik er niet meer draaien. Ik heb dan wel andere dingen te doen.
Misschien gewoon naar die fuif gaan en een lekker pintje drinken Happy, laughing
ccc    posted on 22-09-2009 13:38
Poster: JazzyMax
Als het het 3de jaar op rij is en plots niet meer betaald worden, zou ik er niet meer draaien. Ik heb dan wel andere dingen te doen.
Misschien gewoon naar die fuif gaan en een lekker pintje drinken Happy, laughing

Niet met je laten sollen inderdaad.

Wat is de naam?van het feest?

En ik zou inderdaad eens naar de reden informeren.
Ewoud    posted on 22-09-2009 14:21
Ik had dit niet gedaan, omdat je de vorige paar keer wel hebt betaald gekregen en nu niet meer beetje vaag. Misschien kan je de organisator om de reden vragen, waarom je deze keer geen naambekendheid krijgt en geen geld? Dan kan je daarna nog beslissen of je het wel of niet wilt.Cool
DJ Ecs
Ilja    posted on 22-09-2009 15:33
Alleen als het zoiets als sensation is en ze jou willen uitnodigen maar eerste keer zonder betaling, is het niet het geval dan geldt er een leuke term voor: voor niks komt de zon op Winking my eye
Snoey    posted on 22-09-2009 15:42
Heb je wat anders? Kan je onderhandelen, anders is het kiezen of delen..
www.soundcloud.com/ten-hooven

This is an old Topic

No new postings for 5.832 days.
 Post CommentThat would be 194.4 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 123 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 22.710
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.716.101