[TK]Vestax VCI-100 + Fast Track Pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stagiar    posted on 22-09-2009 12:05
Heb er een tijdje over na zitten denken om hem toch nog een kans te geven, maar het lukt me gewoon niet om er tijd voor de vinden om ermee te draaien naast het produceren. Vandaar dat m'n vestax vci-100 in de verkoop gaat. Wil m'n tijd en geld toch echt gaan gebruiken voor het produceren en m'n studio dus uitbreiden. Daarom gaat de Fast Track Pro ook weg en wil ik er een degelijke firewire interface voor terug zien te vinden Happy, laughing.

Beide apparaten zijn in zeer goede staat en de VCI-100 is vrijwel niet gebruikt, de Vestax heb ik pas een maandje in mijn bezit en staat eigenlijk alweer 4 weken in de doos te wachten op gebruik.

De fast track pro is ongeveer anderhalf jaar oud.

Beide pakketten zijn compleet, inclusief originele doos, bekabeling en software. (inclusief LE editities van Protools en Live)

Heb helaas geen goede camera tot mijn beschikking dus respectabele foto's maken wordt lastig, maar je kunt er vanuit gaan dat ze er allebei nog z.g.a.n. uitzien.

Vraagprijs: 475,-
User edit by Stagiar on 22-09-2009 @ 12:06:48 (5%)

What do you think about [TK]Vestax VCI-100 + Fast Track Pro ??

Vote :   

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

287 Users online: 87 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 29.621
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.503.394