Poster: Lionellll
ik zat gisteravond te denken,
als je 1 plaat op hebt staan,en je wilt naar plaat 2 toe?
wacht je dan tot die helemaal is afgelopen of net 20 seconden voor het einde laat je plaat 2 inlopen.
plaat 2 dan zoek je een punt op in het begin en die CUE je? en dan laat je hem overlopen?
ik kan denk ik beter wachten tot ik mijn spullen heb,vervolgens met de laptop er bij tutorials kijken en gaan oefenen en oefenen..
@ stagiar jij woont vlak bij groenlo he:P?
kom er ook vlakbij uit de buurt..:P
ik kan denk ik beter wachten tot ik mijn spullen heb,vervolgens met de laptop er bij tutorials kijken en gaan oefenen en oefenen..
ik zat gisteravond te denken,
als je 1 plaat op hebt staan,en je wilt naar plaat 2 toe?
wacht je dan tot die helemaal is afgelopen of net 20 seconden voor het einde laat je plaat 2 inlopen.
plaat 2 dan zoek je een punt op in het begin en die CUE je? en dan laat je hem overlopen?
Poster: Tekhead
Het hangt ook wel wat af van welke stijl je speelt, soms heb je een cue point ergens in't midden van een plaat en begint deck 2 daar
Poster: w0bbes
Als je goeie DJs ziet, die draaien hun eigen muziek smaak omdat dat juist is wat het publiek wil
Poster: Tomazos
@ topic starter..
allround zal Altijd blijven en is niet leeftijds gebonden, als je gaat focussen op 1 stijl heb je kans dat je later zonder werk zit omdat je te oud bent voor je publiek, of dat die stijl niet populair meer is.
en weetje wat het beste is om te leren?
een zaal 'leeg' kunnen draaien, maar ook weer vol weten te trekken.
als ze continu op de dansvloer staan zuipen ze niks..
is de kunst om ze afentoe van de dansvloer af te laten gaan.. maar niet leeg laten worden,
en ze later weer terug te krijgen ipv dat ze naar een andere tent gaan