ik heb even een vraagje, ik zit namelijk te overwegen om 2 cd spelers aan te schaffen, die per stuk niet meer dan 250 euro mogen kosten. Ik zat te denken aan de nieuwe Numark DNX400 of Dap 380 TL. Het is vooral bedoelt voor thuisgebruik, maar moet ook op feesten voor +/- 750 man kunnen worden ingezet. Hopelijk kunnen jullie mij helpen in deze keuze, of kun je me misschien een andere speler aanraden.
Alvast bedankt.
Tim
What do you think about Keuze Numark DNX400, Dap 380 TL mp3, of ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gaat natuurlijk niet alleen om een slot in etc. Gaat ook om een stukje kwaliteit en degelijkheid. Ik heb zelf de Axis 4 van Numark tijden gebruikt, erg goede, non nonsens speler die zelfs wat goedkoper is. Doet wat hij moet doen, en blijft het ook doen en redelijk shockproof wat voor feesten draaien mooi meegenomen is.
Ook dat is een mooi spelertje. Als ze echt op zulke grote feesten gebruikt worden, vindt ik het raar dat er zo'n klein budget is. Anders had je bijv. voor 2x CDJ 200 kunnen gaan. (510 E per stuk)
Ik zou voor de Numarks gaan. Kwalitatief is Numark zowiezo goed en ze hebben meer functies.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.717 days. Post CommentThat would be 190.6 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...