Verjaardagsfeest 50 jarige
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ziax    posted on 20-09-2009 11:46
Beste mede dj's.

Komend weekend zit er een verjaardagsfeest aan te komen van een vriend van mij die 50 jaar wordt. Ze hebben mij 7 maand geleden gevraagd of ik de muziek wou doen.?Aangezien ik enorm?snel vergeet was ik dit feest ook rats vergeten en heb ik dus nog niks van muziek (ik draai zelf altijd elektro/techno of dn'b.).
Nu wou ik?even aan jullie vragen of hier?soms all round dj's zijn die soms een playlistje hebben staan?dat passend is voor zulke feestjes. (Ik weet dat dit niet?de gewoonte is dat je je playlists op het net zet en dat ik het zelf?moet zoeken maar op een week tijd?kan ik geen lijst meer samenstellen om een hele avond te vullen..). Qua muziekstijl mag het ja, de typische muziek voor feesten voor deze leeftijdscategorie zijn waar men op los kan gaan. (La bamba vb..)

Daarmee wil ik heel erg vriendelijk vragen of?jullie me toch zouden kunnen helpen. Of het nu een playlist is, of je hebt op zo een feest gedraaid, dit opgenomen en je vindt het niet erg om me dit te laten gebruiken, laat gerust iets weten Winking my eye.

Dank bij voorbaat!

What do you think about Verjaardagsfeest 50 jarige ??

Vote :   

hoppie    posted on 20-09-2009 11:48
kijk naar 538 hitzone cd's
Question everything
Estacy    posted on 20-09-2009 11:58
kijk eens bij de Top 2000, koop bijvoorbeeld de best of top 2000 cd, natuurlijk wat Hitzones, en wat oude rock enzo.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 20-09-2009 11:58
jaren 70 ,80, en begin jaren 90 cd's, makkelijk zat te vinden
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Limb-Girdle    posted on 20-09-2009 13:16
Cd's met de gouwe ouwe's van deze tijd doen het altijd erg goed. Motown nummers, je kent ze wel Cool
Where the music meets the deejay!
LouisCasper    posted on 20-09-2009 13:39
Top 40 werkt ook altijd erg goed, als ze maar mee kunnen zingen.
Laatst moet ik draaien op m'n eigen buurtbarbeque en heb daar een uur lang latin house gedraaid, viel ook erg goed in de smaak. Je moet gewoon kijken waar ze het best op reageren en veel genres door elkaar gooien is altijd leuk (natuurlijk niet te extreme genres)
http://www.louiscasper.com
Seca    posted on 20-09-2009 18:35
Zoals Tekhead zegt: Jaren 70 & 80, vooral jaren 70 zou ik draaien, dit is namelijk muziek van hun jeugd. Aan mij heeft een collega van mijn vader ook gevraagd of ik wou draaien op een vatje omdat hij 50 jaar word. Ik zou ook zeker nederlandstalige muziek doen, en zo wat van die foutere muziek later op de avond als ze zat zijn. Dan denk ik aan: Yves Seger - Cafe de zwaan, The Shorts - Comment cava, De Strangers - Oh mijnen blauwe geschelpte, Noordkaap - Ik hou van u??... en ga zo maar door.
User edit by Seca on 20-09-2009 @ 18:37:09 (6%)
Saskia    posted on 20-09-2009 18:39
Ik heb ook gedraaid voor iemand die 50 werd, inderdaad top 2000 zou ik veel nummers uit pakken die deden het goed. Winking my eye
Ziax    posted on 20-09-2009 18:41
Super Winking my eye, ik heb zo een paar playlisten gevonden van de jaren 80 etc..
Bedankt !
normaal post ik zo dingen niet maar ik had even snel inspiratie nodig.

XMatiC    posted on 20-09-2009 19:22
Ik zou gewoon 80's , 90's , top40 , Hitbox , Slowws ..
(ongeveel zoals Seca?beschrijft? )
Het Mixen zelf maakt niet ui ze weten toch niet wat een goede of slechte overgang is ..
www.youtube.com/LennertDJ
FML    posted on 20-09-2009 19:25
Poster: XMatiC
Ik zou gewoon 80's , 90's , top40 , Hitbox , Slowws ..
(ongeveel zoals Seca beschrijft? )
Het Mixen zelf maakt niet ui ze weten toch niet wat een goede of slechte overgang is ..

Dat horen ze wel hoor :P , alleen vinden hun het wat minder belangrijk maar uiteindelijk kan iemand het wel horen hoor :P
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
XMatiC    posted on 20-09-2009 19:33
Poster: Luni-B

Dat horen ze wel hoor :P , alleen vinden hun het wat minder belangrijk maar uiteindelijk kan iemand het wel horen hoor :P

Jha weet ik wel maar ik bedoel van als je zegt van ;
Aah shit dat was slecht ,
dat ze die kleine dingen niet horen ,

www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 21-09-2009 @ 15:06:16 (17%)
Seca    posted on 20-09-2009 19:43
Mensen van 50 jaar geven minder om de overgangen, natuurlijk probeer je het wel goed te doen. Ik heb bijvoorbeeld eens paradise by the dashboard light van meatloaf opgezet, en mijn nonkel was de hele tijd aan het meezingen, ik ga naar hem toe met de micro, en hij weigert te zingen door de micro, dan heb ik er " Het is stil aan de overkant " ingegooit, en dat was best wel grappig, aangezien dat de dj booth tegenover de mensen waren, zo een dingen maken het wel tof & grappig, je moet gewoon voor ambiance zorgen Winking my eye
Het belangrijkste is de muziek keuze, als je goed bezig bent en veel mensen zijn aan het meezingen, probeer dit dan te behouden.
Seca    posted on 20-09-2009 19:43
Argh! Dubbelpost :p
User edit by Seca on 20-09-2009 @ 19:43:45 (98%)
DTwisted    posted on 22-09-2009 18:54
erg leuke nummers zijn ook danceclassics,

deze draai je meestal op het midden van de avond (11 uur ong.)

bv;

Aretha Franklin- Think (bb remix)? ? waarom de BB Remix? Deze is zegmaar de think in een Nieuw jasje iedereen kent hem wel Winking my eye

Blues Brothers- Everybody Needs Somebody,

dit soort nummers.

als je een lijstje wil pm me maar Winking my eye
LLCoolP    posted on 22-09-2009 19:03
The Isley Brothers - Twist And Shout
Chubby Checker - The Twist
?Let's Twist Again
The Isley Brothers?- Shout?

En als laatste mijn favoriet van deze muziek
The trammps?- Disco Inferno
:Ddit jaar nog gezien, geweldig die oude gasten wat nog hun danspasje van jaaaaaren terug deden! Publiek werd helemaal gek:p
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 22-09-2009 @ 19:05:29 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 5.831 days.
 Post CommentThat would be 194.4 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

425 Users online: 318 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 87.116
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.606.031