Citybeat stopt ermee.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 19-09-2009 23:32
1 van de internet station gericht op dance, Citybeat stopt er eerdaags mee. Geen idee wat de reden is, ik heb het van wat deejays die zowel op TFM Radio draaien alsmede op Citybeat. Ondanks dat ik dan misschien word gezien als concurent vind ik het toch spijtig om te zien dat een station dat zo groot is en al zo lang meedraait de handdoek in de ring gooit. Ik weet hoeveel moeite en tijd het kost om zoiets op te bouwen in een wereld waarin meerdere in dezelfde vijver vissen, elkaar soms het licht in de ogen niet gunnen, en zover gaan dat zij deejays claimen om maar exclusief the zijn. Nu weet ik dat er steeds meer haat en nijd en jaloezie heerst in de dance scene, laatst Paul van Dyk en ATB die nog een relletje hadden op een feest,?maar toch vind ik dit een triest bericht als radio man, deejay?en muziek liefhebber. Cool

What do you think about Citybeat stopt ermee. ??

Vote :   

Tekhead    posted on 19-09-2009 23:37
Idd, heel triest, elkaar proberen kapot te maken, ik heb dat destijds met de piraten radio ook meegemaakt, en als bekende DJ's ala Paul van Dyk en ATB er op feestjes ook nog mee beginnen, tja, hoe kinderachtig kun je zijn !
SHAME ON YOU !!!!!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 19-09-2009 23:50
Inderdaad Tek, in de piratentijd, waar ik ook uit kom, was het af en toe ook aardig feest Cool
Bawb    posted on 19-09-2009 23:53
Poster: ArCee
laatst Paul van Dyk en ATB die nog een relletje hadden op een feest

Ik weet van niets, maar ben wel nieuwsgierig. Cool
ArCee    posted on 20-09-2009 00:04
PvD wilde absoluut niet draaien na ATB, daar kwam het op neer. Dus, ATB was zonder hem op de hoogte te stellen naar een andere tijd gegooit omdat de Grote Paul er dus een probleem mee had. Dit had te maken met iets uit het verleden. Toen ATB dus aankwam bleek hij opeens vroeger op te moeten als dat contractueel was vast gelegt, en dus omdat Paul er problemen mee had. ATB heeft zijn spullen weer gepakt en is dezelfde avond naar huis gevlogen. Andere deejays moesten toen was langer doordraaien om het gat in de line-up te dichten. Dan hebben we hier over volwassenen?? Cool
Tekhead    posted on 20-09-2009 00:12
neen, kleuters, alhoewel ik ATB wel enigzins kan volgen. Als PvD een probleem heeft met ATB, dan hadden ze PvD maar op een ander uur moeten laten draaien en niet ATB.

Ja, ook in het dj wereldje zijn er met teveel capsones !
ArCee    posted on 20-09-2009 00:16
Paul is "The Man", dat weet je toch? De grote namen regeren, en de organisatoren knikken en rennen Cool
Bawb    posted on 20-09-2009 00:20
PvD wilde absoluut niet draaien na ATB, daar kwam het op neer. Dus, ATB was zonder hem op de hoogte te stellen naar een andere tijd gegooit omdat de Grote Paul er dus een probleem mee had. Dit had te maken met iets uit het verleden. Toen ATB dus aankwam bleek hij opeens vroeger op te moeten als dat contractueel was vast gelegt, en dus omdat Paul er problemen mee had. ATB heeft zijn spullen weer gepakt en is dezelfde avond naar huis gevlogen. Andere deejays moesten toen was langer doordraaien om het gat in de line-up te dichten. Dan hebben we hier over volwassenen?? Cool

Idd niet een voorbeeld van volwassenheid helaas
Tekhead    posted on 20-09-2009 01:50
Paul is "The Man", dat weet je toch? De grote namen regeren, en de organisatoren knikken en rennen Cool

Dat zijn idioten die dat doen ! Je moet die artiesten benaderen met respect, en direkt laten merken dat respect visa/versa moet. Dat als je gaat voor suc6, je niet zonder elkaar kan. Geven en nemen, en als artiest of dj, daar niet akkoord mee wil gaan, boek een andere, kruipen en springen doe je voor NIEMAND !!!!!!
ArCee    posted on 20-09-2009 22:28
Daarom missen wij een paar namen op TFM. Daar moesten wij, min of meer, ook voor springen. Ik spring alleen vpoor mijn vrouw, vanaf de kast, woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Cool
Tekhead    posted on 21-09-2009 01:58
Be-springen zeker Arcee ConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfused? Coolmoet ik nu even mee wachten zo kort na de bevalling. Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.821 days.
 Post CommentThat would be 194 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

214 Users online: 109 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 81.709
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.746