eind deze maand gaat maxximum records, dé platenshop uit Den Bosch, officieel open. Mijn naam is Jasper, en ik ga de zaak zelf runnen. All styles included. Check www.maxximum.nl gaat volgende week online. Dus party people, wanna hear music. Go Maxximum.
Groet,
Jasper
What do you think about MAXXIMUM RECORDS DEN BOSCH coming soon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ok, Strike One was leuk, wel een stuk kleiner als verwacht. De kaart verkoop was tegengevallen, en daarom had UDC denk ik besloten om de 4 areas wat in te krimpen. Hierdoor was het een knus feestje. Ik heb samen met mijn vrouwtje en wat vrienden heel wat stickers uitgedeeld. Volgende week (ik weet het, wéér een week later dan gepland) gaat de site online. En de winkel is ook helemaal klaar. Vanaf maandag ga ik de eerste plaatjes binnenzetten, en mijn stock-systeem invoeren. Dus het aftellen is begonnen.
Altijd een goede zaak, openen van een platenzaak, echter mij zou je een groot plezier doen met een grote up 2 date collectie 12"CD's, dan kom ik bij je kopen, ookal moet ik daarvoor helemaal uit Almere komen
Jammer. wordt namelijk eens tijd voor een goeie zaak in nederland waar ze gewoon alles aanbieden. maar ja, gellukig kan ik het wel gewoon in het buitenland bestellen. Daar gaat men teminste wel mee met de tijd. Any W succes met je zaak!
Dit weekend gaan we flyeren in Den Bosch en omstreken. De flyer is vet geworden. Mischien (als je uit de buurt van Den Bosch komt) kom je hem wel tegen.
Laatste loodjes wegen het zwaarst. Maar goed, nog 2 nachtjes en dan gooi ik de toko open. MAXXIMUM is een feit. Ik heb de bakken bijna vol, de site is online. We zijn er klaar voor.
MAXXIMUM WEEK-END zaterdag 5 én zondag 6 november.
Allereerst wou ik Dennrico bedanken, die helemaal uit Schipluiden naar Den Bosch is gekomen om de opening van mijn zaakje in te luiden. Goeie plaatjes meegenomen. Bedankt man. MAXXIMUM is geopend, de kop is er af. Vandaag is het koopzondag en mag ik dus lekker weer aan het werk in mijn shopje. Ik ga vandaag iig veel plaatjes draaien. Ik heb vette trancy dingetjes, maar ook veel goeie techno. Progressive en club moet ik nog wat uitbreiden. Samen met de wat meer diepere house. Ik doe mijn best.
moet zeggen de winkel ziet er strak uit, aanbod aan platen was niet super groot, maarja je bent ook pas net een dag open! Moet zeggen dat er wel veel goeie dingen tussen zaten, ik kom zeker nog een keertje langs!
Thanx Lead, en thanx Denrico. Het aanbod is inderdaad nog niet mega. We hebben wél van alle stylen het beste proberen neer te zetten. Ik moet nog véél inkopen doen. Maar hopelijk begrijpen jullie dat ik in het begin uit moet kijken met inkopen. Dit omdat er ook een hoop bagger gereleased wordt. Maar ik ga mijn best doen, én........ Alle tips zijn welkom, verder heb ik over 2 weken pas internet in de shop. (KPN, Joehoe!!!!! ). Dan kan ik eindelijk elke dag met mijn neus bovenop de nieuwtjes zitten. En elke dag de inkopen doen die jullie als klant van mij gaan verwachten.
begrijp het goed dat je inderdaad uit moet kijken met inkopen in het begin, maar zoals je zelf al zei dat je van alle stijlen het beste probeerde neer te zetten, dat is wel goed gelukt volgens mij.
Ik zou me eigenlijk moeten schamen. Noem ik mezelf toch af en toe DJ en dan ben ik nog nooit bij Rare binnengeweest. Deze week eens wat aan doen.
Maar hoe dan ook, vrijdagavond ben ik niet in Eindhoven en als ik dus een platenzaak op donderdagavond kan bezoeken... Den bosch ligt toch op de route van en naar Utrecht, dus kan ik mooi langs boudisque en Maxximum!
Maar wees gewaarschuwd, Jesper: ook deze DJ is een CD-jock!
En het zal ook wel een kwestie van tijd zijn, hoewel we dat al in 1995 zeiden, voordat de minderheid vinyl gebruikt. Maar met cd-spelers als de CDJ-1000, de CDX-1 en dingen als FinalScratch (waar je geeneens supersnelle scratches mee kan doen, maar dat terzijde), tja, wat zit er dan nog voor verschil tussen plaat en cd?
Plaat heeft meer dynamiek? Zet een buizencompressor tussen mengpaneel en versterker, klinkt het al een stuk beter. En daarbij: de huidige jeugd is gewend aan mp3-(achtige) kwaliteit dankzij de iPod!
En voor mij als DJ levert het het voordeel op dat ik new new wave gemakkelijk met muziek van lcd soundsystem of underworld kan mengen. Plus: er zijn veel meer cd's op de markt, alleen is dance-muziek de grote uitzondering.
Tja, als je dus crossover-dj bent...
Dus tja, voorkeur voor Vinyl? Geen problemen mee. Sterker nog, ik zou heel erg blij zijn als de verdeling 60 % vinyl / 40 % cd wordt, maar dan moeten de platenmaatschappijen ook meewerken...
Hey Mad Steven. Waarschijnlijk heb je grootendeels gelijk. De toekomst hou ik niet tegen. Ik ben nu eenmaal een liefhebber van het zwarte goud, en met mij vele anderen. Maar zoals jij het brengt klopt het aardig. Mijn broer bijv. is 18, en die had nog nooit een plaat gezien :D, het begin van de cd was voor hem dan ook geen begin, maar gewoon alsof de cd altijd bestaan heeft. Ik hou gewoon van muziek, en als ik merk dat de plaat zijn beste tijd gehad heeft, zal ik ongetwijfeld iets verzinnen om met de tijd mee te gaan. (heb zelf een stanton 304 cd player) Persoonlijk hoop ik dat vinyl altijd de voorkeur zal krijgen, maar ik ben er ook van overtuigd dat er ?ltijd mensen zijn die dat ook vinden. Concreet : Ieder zijn ding, én welkom alvast in de Maxximum Recordstore. See you thursday
Gisteren ben ik in de maxximum store geweest. Jasper, je hebt topwerk verricht. Jij hebt er voor gezorgd dat er een winkel is waar iedereen zijn ei in kwijt kan. Ik zou dan ook iedereen aanraden om naar deze store te bezoeken. Ik heb gisteren 6 nieuwe platen gekocht, mede op advies van Jasper. Zal binnenkort weer langskomen, moet volgende maand namelijk veel draaien.
Service, uitstraling en een top-assortiment. Daar kan ik maxximum mee vergelijken.
Geen dank Jasper! Ben gisteren weer bij je langs geweest. Ik zit nu alweer in the USA (check the icon flag) om lekker te draaien voor het grote publiek. Ik zal je zometeen ook even een mailtje sturen met platen die voor me kunt bestellen. Aangezien dit mogelijk bij jou is
Jaja, okee, okee, als ik het nog zie zitten deze donderdag dan. Ik zou dan weer geld moeten hebben (zou ik vandaag al moeten hebben) en wou dan toch even langs Boudisque in Utrecht.
Mja, loop stage, was gistern druk, vanavond heen en weer naar Noord-Holland en vrijdagavond weer naar huis. Morgenavond heb ik bovendien radiocolumn die ik inspreek... Vraag me af of ik dus niet een avondje gewoon lekker thuis wil zitten...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.