Poster: Crazy
En nu snel richting De Kuip ! Feyenoord - PSV
Hoop dat Feyenoord wint, lekker feestje dan:P
Poster: Dj_Fantasy
Stranger: Are You Like Lady Gaga?
You: No I Only got 1 of the 2
Poster: MaximDJ
Audacity!!Kan je gratis downloaden, en je kan er wel een aantal leuke dingetjes mee doen!
Poster: MaximDJ
Audacity!!Hmm, is bekijken.Kan je gratis downloaden, en je kan er wel een aantal leuke dingetjes mee doen!
Poster: Dyno
Helaas voor jou: 1 - 3
Poster: Saskia
Stranger: hey
You: hi
Stranger: gay?
You: no
Your conversational partner has disconnected.
hahahahaha
Poster: Bootstrap
Haha dat soort dingen krijg ik ook vaak?Maar ik sprak laatst toevallig iemand uit Utrecht, waar ik zelf dus ook woon
Althans, dat beweerde hij. Mijn nichtje vertelde laatst dat op een soortgelijke chatsite aan het chatten was met een meisje. Uiteindelijk bleek het een klasgenoot te zijn die een paar meter van haar vandaan zat
Poster: TimmyV
Lekker dan. Ik ben dus sinds vandaag ook ziek.
Duik zo weer lekker me bed in
Even over dance-tunes.com
Ik heb dus net een aantal nummers bij hun aangeschaft alleen krijg ik geen factuur binnen via de mail.
Heb al oude topics doorgelezen maar die waren een beetje outdated.
Ik weet dat ik bij Hardstyle.com wel netjes een factuurtje krijg.
Heb ze overigens al een mailtje gestuurd over hoe en wat.
Klopt het dat je geen factuur krijgt?
Nee via ideal. Koop je credits in die je kan besteden. Vind het nogal vaagjes.
Als ik geen factuur krijg vind ik dat mooi kl*te. Dan heb ik dus eigenlijk gewoon 20 euro weggegooid want kan niet aantonen dat ik ze heb aangeschaft.
Poster: Bouncy
Over Omegle:
Moet je eerst zeggen dat je vrouwlijk bent, dan krijg je allemaal rare taal en dan op t laatst zeggen dat je female en male door elkaar hebt gehaald :P
Poster: BootstrapPoster: Bouncy
Over Omegle:
Moet je eerst zeggen dat je vrouwlijk bent, dan krijg je allemaal rare taal en dan op t laatst zeggen dat je female en male door elkaar hebt gehaald :P
Ja dat heb ik ook al een paar keer gedaanDan krijg je allemaal vieze mannetjes achter je aan?
Poster: Xtremer
Ik verveel me de pleurus, al de hele dag! Van 9 tot 5 gamen @ school :S
Poster: BouncyPoster: BootstrapPoster: Bouncy
Over Omegle:
En link jij ook naar een foto van lady gaga oid als ze vragen om een foto? :P
Haha nee dat niet, meestal naar 1 of andere random chick die ik op google vind.
Poster: Sandr
De wakken en de ijsberen zijn snel gevonden, de pinguings zag ik zo snel niet...