Zo, net terug van een avondje draaien, nieuwe discotheek.
Was wat vroeger begonnen om even aan t geluid / apparatuur te wennen....stond er een dateq 7.3, absoluut niet mijn favoriet, maar na vorige week met een ecler mac 90 gedraaid te hebben was dit wel luxe. Toch vind ik t geen fijne dingen, de lange faders, knoppen nogal dicht op elkaar en klein voor mijn gevoel...geef mij maar een piotje!
In ieder geval, ook nog een DN6000 aanwezig, alles prima. Begon, ging wel oke, maar het was niet druk en kreeg er ook weinig beweging in, veel stijlen geprobeerd maargoed, het was in periodes druk op de dansvloer. Opeens, midden in een nummer, cdj 1000 (Die ik zelf mee had gebracht) b

t muziek stil. Ik denk wat krijgen we nu ?!?!?!
Reageerde nergens meer op, uitgezet, en weer aan, en toen was alles ''oke''. Toen kreeg ik bij alle2 de spelers een probleem met de track button (volgend / vorig nummer, dus niet search). Als ik naar volgend nummer rustig druk gebeurt er weinig, en bij hard drukken gaat ie soms vooruit. Soms ook achteruit, dus dat is knap lastig. In ieder geval, dat liet me dus even in de steek, en vervolgens viel cdj 2 ook maar effe lekker uit midden in een nummer. Nogal geslaagd dus, beetje vreemd, en de eerste keer dat de pio's me in de steek laten ! Nu had ik op die dn6000 wel nummers klaar gezet, dus ik kon meteen overpakken, maar mensen hadden wel zoiets van ehhh hoort dit ?
In ieder geval, was zeeeker niet mijn beste avond, dus ik was al bang voor wat de eigenaar ging zeggen. Maar hij vond t relaxed, goede nummerkeuze, mixen soms te verbeteren, al met al een goede ervaring

was ik even blij. Het enige commentaar was dat het vaak te hard stond, maargoed, ik had ook geen monitoren daar, dus toen ging ik met de master kloten omdat 't voor mijn oor te zacht stond....voor de mensen dus te hard, maar ach.
Chil tijd, ik ga lekker slapen. Goedenacht ! (of al goedemorgen...!)