Poster: justjustin
Yep...BAMBAM heeft daar volgens mij ook last van...
Poster: justjustin
Yep...BAMBAM heeft daar volgens mij ook last van...
Poster: Adrien1989
Altijd goede ervaring
Poster: Saskia
Sowieso op deze site vertrouw ik de mensen wel als ik iets zou kopen.
Poster: Bouncy
Tenzij het een net aangemeld lid is die net 3 posts is mag ik hopen??
Poster: ccc
Mensen ik zit met een probleem. Ik heb een laptop en een plasma scherm. Mijn scherm ondersteund een pc resolutie van 1920x1080. Alleen als ik mijn laptop aansluit is niet het gehele scherm gevuld maar over al nog ongeveer 2/3 cm ruimte aan de zijkant.
Heeft iemand hier ervaring mee wat ik moet doen?
Poster: Luni-B
hebben jullie eigelijk beetje goeie ervaring met 2ehands spullen? zelf heb ik dat nog nooit gedaan eigelijk altijd bang dat het troep was :P
met VGA of Hdmi ?
is je tv full hd ?
Configuratie-->beeldscherm instellingen checken.
Als hij op 1920*1080 staat geeft hij dat ook weg.
via de VGA gaat nooit lukken
*tip zet je laptop scherm even aan en uit dan configureert hij automatish de resolutie op je plasma.
*staat de instelling op je tv op Beeld vullend ?
Poster: matezo
hej folks ik zoek een versie van day& night waar je iemand (zat )de stem van day n night hoort nazingen . het is vrij bekend maar vind het nergens.
Poster: ccc
Mensen ik zit met een probleem. Ik heb een laptop en een plasma scherm. Mijn scherm ondersteund een pc resolutie van 1920x1080. Alleen als ik mijn laptop aansluit is niet het gehele scherm gevuld maar over al nog ongeveer 2/3 cm ruimte aan de zijkant.
Heeft iemand hier ervaring mee wat ik moet doen?
hebben jullie eigelijk beetje goeie ervaring met 2ehands spullen? zelf heb ik dat nog nooit gedaan eigelijk altijd bang dat het troep was :P