Poster: timmy90
vind ik nog wel best mee vallen hoor!
stelt da ge al de meisjes nimeer achter u rug hoort fluite
Poster: RiX
het dempt niet alleen maar, het haalt slechts de schadelijke frequenties uit het geluid.
Poster: Roov
Filterz.n*t
ben je er tevreden over Flexii?
Poster: Laidback
Sinus ? (hopefully not!)
Poster: Snoey
Schadelijke frequenties? Alle frequenties zijn even schadelijk, alleen merk je dat je het vermogen om de hoge frequenties te horen eerder achteruit gaat, omdat je de lage frequenties met andere zintuigen waarneemt.
Poster: Bootstrap
Zo net even mijn fiets naar de fietsenboer gebracht. Gaat wel een smak geld kosten ben ik bang.. Nieuwe binnenband, remkabel en ketting spannen.
Poster: Adrien1989
Wrom niet zelf maken :v
Poster: ccc
Dat valt idd nog mee. Maar dat is toch zowat het makkelijkste wat er is band vervangen. :P
Poster: ccc
Ik was afgelopen zaterdag naar Rotterdam geweest en daar hadden ze die OV chip poortjes al staan. Nu had ik gelukkig mijn OV chip kaart bij me en kon het dus gebruiken in de Metro.
Maar wat is dat voor een waardeloos systeem? Ik was samen met 3 vrienden en die hadden niet zo?n pasje. Maar ik deed dat poortje open en we konden gewoon met ze 4en doorlopen.
Aan al het geluid waar jij bij minimaal 80 dB, voor minimaal 8 uur per dag wordt blootgesteld, is daarna schadelijk voor je gehoor.?
Poster: Luni-B
DUNLOP M-151 Doubleshot Distortion
staat bij het filmpje , naja lijkt niet op die m151 volgensmij
Poster: Bouncy
Als je het hebt over dB(A) dan wel!
Poster: SnoeyPoster: Bouncy
Als je het hebt over dB(A) dan wel!
Wat is het verschil tussen dB(A) en dB?
Wat is het verschil tussen dB(A) en dB?