Poster: DjVictorF
OokeMaar kijk dat filmpje van de DirtyPhonics ook maar is. Is zeker vet om te zien!
Poster: Saskia
Gisteren lekker gefeest met vato, erg aardige gast is dat
Poster: Bouncy
Wedden dat jij het verschil niet hoort tussen een vinyl, cd en mp3? als we blind gaan testen?
Ik zei het toch... gewoon backstage sneaken, vind ie harstikke leuk :P
Poster: TekheadPoster: Bouncy
Wedden dat jij het verschil niet hoort tussen een vinyl, cd en mp3? als we blind gaan testen?
Wablieft, niet horen ? bouncy toch, ik ben al langer dan 25 jaar dj, als ik het verschil dan niet zou horen, dan stop ik er onmiddellijk mee.
Poster: Saskia
haha ja hij reageerde keileuk en heeft me nu al gekrabbeld dus das wel erg aardig
DJing is toch werk onder hoge geluidsdruk
Poster: BouncyDJing is toch werk onder hoge geluidsdruk
Poster: justjustin
Weet iemand de naam van een track:
Vocal: You Know What!! dan komt er een dikke beat en een melo wat eerst omhoog gaat qwa toonsoort en na een aantal beats dan weer omlaag gaat qwa toonsoort...
Is volgens mij best een bekend nummer maar kan m nergens meer vinden...
Poster: ccc
power current
google man komop zeg 1000en woordenboeken online.Kommop man, met een beetje gezond boeren verstand snap jij ook wel dat dit een vertaling is van kracht en stroom, niet krachtstroom
Poster: BouncyPoster: ccc
power current
Kommop man, met een beetje gezond boeren verstand snap jij ook wel dat dit een vertaling is van kracht en stroom, niet krachtstroom
Engels woordenboek voor mn neus:
Krachtbron: Power station
Krachtcentrale: Power station
En bij stroom staat Current, Flow en Flood.
Maar Power current is denk ik fout.
Als je over Power praat heb je het over wattage (P)
Terwijl krachtsroom over de U en de I gaat. 400V 32A e.d.
Poster: Bootstrap
Hebben jullie de geweldige DJ-muis al gezien?Een must have!
LINKJE
Poster: BouncyPoster: TekheadPoster: Bouncyso what dan nog ? horen doe je het altijd
DJing is toch werk onder hoge geluidsdruk
Poster: FlexiiHoe ze het toch voor elkaar krijgen iedere keer weer triestere dingen te bedenken
T verbaast me dat ze hierover niet eens een persbericht hebben gestuurd... echt.. sommige dingen die er tussen zitten zijn in mijn ogen... tsja.. kansloos??