Poster: tom-j
gewoon uploaden in?image dump of gallery hier op DJR. dan klik je op dat mooie boompje links boven in het scherm waarin je de tekst typet en dan plaats je de URL-link naar het plaatje.
edit: nog 3 posts
Poster: Esmee
pff t gaat er wel weer lekker gezellig aan toe hierboven...
de dag ging vandaag weer totaal anders dan geplant. Ipv dagje nietsen werd het een dagje in het ziekenhuis nietsen en wachten. Zusje heeft dr arm gebroken..
Poster: Luni-B1600, kan men enthousiasme nauwelijks inhouden...
je zit er nu op
Poster: DJADMIN
Zoo, gisteren voor de eerste keer moeten draaien in een club...staat daar een Ecler MAC 90...misschien heel degelijk, maar ik vond het echt geen werken met dat ding !
Poster: RiX
Hoezo niet dan? De lange faders? Of geen effecten?
Voelt het niet als een Dateq Vibe dan?
Poster: DJADMIN
Op de eerste plaats vond ik 'm fout afgesteld, maar weet niet of dit aangepast kon worden...oftewel de cut vond ik te hoog...
Daarnaast vind ik de lange ''schuiven'' van dateq en deze ecler series verschrikkelijk, en ook mis ik de pioneer effecten. Daarnaast vond ik alle knoppen zo dicht op elkaar zitten...als ik van een kanaal de bass dicht wilde gooien zat ik alweer met mn vinger tegen de fader van t andere kanaal....
nee, vond het geen succes !
Poster: Tekhead
Amai, dat was weer een heavy feestje, waar ik net vandaan kom, ik was geboekt voor een 3 uur durende set voor een afscheidsfeestje van een koppel dat naar 't buitenland vertrekt, en er was gevraagd om platen uit periode 1980 tem 1990 te draaien, en na mij zou kwam een volgende dj voor per. van 1991 tem nu te draaien, maar toen er afgelost moest worden, bleek hij er niet te zijn, the f****r, heb ik zelf maar verder gedaan, gelukkig was m'n platen collectie dance en house voldoende aanwezig, zodat ik gerust nog meerdere uurtjes voort kon gaan, wat ik ook gedaan heb uiteraard, iedereen was laaiend enthoesiast en happy, vooral omdat ik hun feestje liet doorgaan. Heb mezelf ook vet geamuseerd nog, en ook nog 2 nieuwe boekings binnen gehaald, ben dus uiterst tevreden dat ik ben blijven doorspelen.
Poster: Tekhead
...En alleen maar gedigitaliseerde klanken horen?...
Poster: Xitrate
Wat een onzin..
disk?joc?key de; m,v -s iem die, bv. voor de radio of in een club, platen aankondigt en draait of mixt; dj, deejay (edit: bron)
Hoe de DJ dat doet maakt niet uit, of het nou met CD's, Vinyl of zelfs Virtual DJ o.i.d is.
Vinyl is aan het doodgaan, of mensen dat nou leuk vinden of niet.
Poster: T_G
Nou lekker dan zie je het Spaarne Ziekenhuis ook weer is niet helemaal vrijwillig maar ja
Poster: Esmee
nja t is niet anders, ik heb lekker een paar uren met lego gespeelt iedere keer dat we moesten wachten![]()
1 of andere vrouw die ook dr arm had gebroken die had met dr andere arm zelfs emt de lego gespeelt... t duurde echt uren voordat we eindelijk geholpen werden...
en die mensen achter de balie zaten heel rustig op sunweb vakanties... en waren aan t overleggen wanneer ze met zn allen op vakantie konden...
Poster: MaximDJ
Het verschil tussen een Vinyl en CD is wel te horen. Tussen MP3 en CD echt niet...
Poster: Bouncy
Wedden dat jij het verschil niet hoort tussen een vinyl, cd en mp3? als we blind gaan testen?
Poster: Bootstrap
Sow ik had me toch een vet feestje gisteren in Utrecht. Het was in theater kikker, echt een heel vet dubstep(techno) feest. Nog even met de DJs staan lullen, echt hele aardige gasten. Ze waren speciaal voor dit feest uit Engeland gekomen om voor weinig geld te draaien. Een aantal draaiden echt geweldig goed met vinyl, maar er werd ook een performance met ableton en max/msp gedaan. Met max/msp werden er van die gave visuals gemaakt die perfect bij de muziek pasten
Ik ben redelijk nieuw in de dubstep 'scene', maar ik vond het wel erg vet
Poster: DjVictorF
Welke Dj's waren er? Ik zag laatst namelijk een paar goede gasten op youtube: De DirtyPhoncics. Draaien vooral DnB volgensmij maar ook wel Dubstep. (ben niet heel bekend met deze muziek stijl, maar vind het zeker wel goede muziek!)
Poster: Bootstrap
Zaterdag waren deze gasten er:
Shackleton
T++
Untold
Sigha
Chillum b2b DJ +