De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 (31/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dJORD    posted on 18-09-2009 18:13

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 ??

Vote :   

FML    posted on 11-10-2009 22:52
je zit er nu op
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
timmy90    posted on 11-10-2009 22:54
Poster: tom-j

gewoon uploaden in?image dump of gallery hier op DJR. dan klik je op dat mooie boompje links boven in het scherm waarin je de tekst typet en dan plaats je de URL-link naar het plaatje.

edit: nog 3 postsSmile

thanx!
T_G    posted on 11-10-2009 22:54
Poster: Esmee
pff t gaat er wel weer lekker gezellig aan toe hierboven...
de dag ging vandaag weer totaal anders dan geplant. Ipv dagje nietsen werd het een dagje in het ziekenhuis nietsen en wachten. Zusje heeft dr arm gebroken..

Nou lekker dan zie je het Spaarne Ziekenhuis ook weer is niet helemaal vrijwillig maar ja
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
DJADMIN    posted on 11-10-2009 22:55
Zoo, gisteren voor de eerste keer moeten draaien in een club...staat daar een Ecler MAC 90...misschien heel degelijk, maar ik vond het echt geen werken met dat ding !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Estacy    posted on 11-10-2009 23:30
Poster: Luni-B
je zit er nu op
  1600, kan men enthousiasme nauwelijks inhouden...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
RiX    posted on 11-10-2009 23:38
Poster: DJADMIN
Zoo, gisteren voor de eerste keer moeten draaien in een club...staat daar een Ecler MAC 90...misschien heel degelijk, maar ik vond het echt geen werken met dat ding !

Hoezo niet dan? De lange faders? Of geen effecten?
Voelt het niet als een Dateq Vibe dan?
User edit by RiX on 11-10-2009 @ 23:38:42 (15%)
Tekhead    posted on 11-10-2009 23:51
Luister even, je hebt dj's die liever draaien met iets tastbaar, zoals vinyl of cd's, andere liever met virtueel (god mag weten waarom) maar dat er onenigheid zal blijven bestaan tussen de tastbare en virtuele dj staat buiten kijf. Toch die eeuwige tegenstanders van tastbare muziekdragers ff waarschuwen dat dit geen goede evolutie is, want dan valt er nog weinig te verdienen als muziekant, ze kunnen toch niet allemaal dj worden, en gaan we daar blij mee zijn ? En alleen maar gedigitaliseerde klanken horen ? Mooi vooruitzicht amai, denk daar toch maar eens over na !!!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DJADMIN    posted on 11-10-2009 23:51
Poster: RiX

Hoezo niet dan? De lange faders? Of geen effecten?
Voelt het niet als een Dateq Vibe dan?

Op de eerste plaats vond ik 'm fout afgesteld, maar weet niet of dit aangepast kon worden...oftewel de cut vond ik te hoog...

Daarnaast vind ik de lange ''schuiven'' van dateq en deze ecler series verschrikkelijk, en ook mis ik de pioneer effecten. Daarnaast vond ik alle knoppen zo dicht op elkaar zitten...als ik van een kanaal de bass dicht wilde gooien zat ik alweer met mn vinger tegen de fader van t andere kanaal....

nee, vond het geen succes !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
RiX    posted on 11-10-2009 23:55
kee, daar kan ik inkomen. ruimte om de knoppen heen is voor mij ook een must. lange faders, tja... ik heb een ecler nuo3 met halflange faders, die vind ik erg lekker schuiven, heb je net meer speling dan op een djm, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
timmy90    posted on 11-10-2009 23:59
Poster: DJADMIN

Op de eerste plaats vond ik 'm fout afgesteld, maar weet niet of dit aangepast kon worden...oftewel de cut vond ik te hoog...

Daarnaast vind ik de lange ''schuiven'' van dateq en deze ecler series verschrikkelijk, en ook mis ik de pioneer effecten. Daarnaast vond ik alle knoppen zo dicht op elkaar zitten...als ik van een kanaal de bass dicht wilde gooien zat ik alweer met mn vinger tegen de fader van t andere kanaal....

nee, vond het geen succes !

das idd een probleem van die ecler mac serie, de kleine, en nogal dicht bij elkaar staande knopjes!
de nuo 5 daarentege heeft grote en ver van elkaar staande knoppe!
Tekhead    posted on 12-10-2009 03:38
Amai, dat was weer een heavy feestje, waar ik net vandaan kom, ik was geboekt voor een 3 uur durende set voor een afscheidsfeestje van een koppel dat naar 't buitenland vertrekt, en er was gevraagd om platen uit periode 1980 tem 1990 te draaien, en na mij zou kwam een volgende dj voor per. van 1991 tem nu te draaien, maar toen er afgelost moest worden, bleek hij er niet te zijn, the f****r, heb ik zelf maar verder gedaan, gelukkig was m'n platen collectie dance en house voldoende aanwezig, zodat ik gerust nog meerdere uurtjes voort kon gaan, wat ik ook gedaan heb uiteraard, iedereen was laaiend enthoesiast en happy, vooral omdat ik hun feestje liet doorgaan. Heb mezelf ook vet geamuseerd nog, en ook nog 2 nieuwe boekings binnen gehaald, ben dus uiterst tevreden dat ik ben blijven doorspelen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 12-10-2009 @ 03:39:11 (2%)
LouisCasper    posted on 12-10-2009 05:57
Vanaf vandaag zal ik hier zo'n 2 weken niet te vinden zijn aangezien ik nu met school naar Berlijn ga, vrijdag avond terugkom, en zaterdag ochtend naar New York vlieg!Cool
(Helaas niet om te draaien, maar misschien komt dat ooit nog)
http://www.louiscasper.com
Mixt-Ape    posted on 12-10-2009 07:39
Poster: Tekhead
Amai, dat was weer een heavy feestje, waar ik net vandaan kom, ik was geboekt voor een 3 uur durende set voor een afscheidsfeestje van een koppel dat naar 't buitenland vertrekt, en er was gevraagd om platen uit periode 1980 tem 1990 te draaien, en na mij zou kwam een volgende dj voor per. van 1991 tem nu te draaien, maar toen er afgelost moest worden, bleek hij er niet te zijn, the f****r, heb ik zelf maar verder gedaan, gelukkig was m'n platen collectie dance en house voldoende aanwezig, zodat ik gerust nog meerdere uurtjes voort kon gaan, wat ik ook gedaan heb uiteraard, iedereen was laaiend enthoesiast en happy, vooral omdat ik hun feestje liet doorgaan. Heb mezelf ook vet geamuseerd nog, en ook nog 2 nieuwe boekings binnen gehaald, ben dus uiterst tevreden dat ik ben blijven doorspelen.

Klinkt geweldig! Proficiat!
Bouncy    posted on 12-10-2009 08:06
Poster: Tekhead
...En alleen maar gedigitaliseerde klanken horen?...

Wedden dat jij het verschil niet hoort tussen een vinyl, cd en mp3? als we blind gaan testen?
MaximDJ    posted on 12-10-2009 08:37
Het verschil tussen een Vinyl en CD is wel te horen. Tussen MP3 en CD echt niet...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
ccc    posted on 12-10-2009 09:04
Poster: Xitrate

Wat een onzin..

disk?joc?key de; m,v -s iem die, bv. voor de radio of in een club, platen aankondigt en draait of mixt; dj, deejay (edit: bron)

Hoe de DJ dat doet maakt niet uit, of het nou met CD's, Vinyl of zelfs Virtual DJ o.i.d is.
Vinyl is aan het doodgaan, of mensen dat nou leuk vinden of niet.

Oke dat moest een goede DJ zijn, inplaats van echte.
Esmee    posted on 12-10-2009 09:44
Poster: T_G

Nou lekker dan zie je het Spaarne Ziekenhuis ook weer is niet helemaal vrijwillig maar ja

nja t is niet anders, ik heb lekker een paar uren met lego gespeelt iedere keer dat we moesten wachten Cool
1 of andere vrouw die ook dr arm had gebroken die had met dr andere arm zelfs emt de lego gespeelt... t duurde echt uren voordat we eindelijk geholpen werden...
en die mensen achter de balie zaten heel rustig op sunweb vakanties... en waren aan t overleggen wanneer ze met zn allen op vakantie konden...
Sandr    posted on 12-10-2009 11:34
Poster: Esmee

nja t is niet anders, ik heb lekker een paar uren met lego gespeelt iedere keer dat we moesten wachten Cool
1 of andere vrouw die ook dr arm had gebroken die had met dr andere arm zelfs emt de lego gespeelt... t duurde echt uren voordat we eindelijk geholpen werden...
en die mensen achter de balie zaten heel rustig op sunweb vakanties... en waren aan t overleggen wanneer ze met zn allen op vakantie konden...

Liever dat ze op sunweb zitten dan dat ze aan je gebroken arm gaan knutselen... daar zijn ze niet voor opgeleidWinking my eye
Play that funky music white boy....
Adrien1989    posted on 12-10-2009 12:39
Poster: MaximDJ
Het verschil tussen een Vinyl en CD is wel te horen. Tussen MP3 en CD echt niet...

Verschil tussen vinyl en CD ergerde ik me altijd kapot aan toen ik nog vinyl en cd had.
Esmee    posted on 12-10-2009 14:10
Zoo dat was toch maar lekker dagje Happy, laughing 1e uur les, 3 tussen uren (naar huis gegaan) vervolgens 2 onverwachte toetsen en net moest mn anw leraar met spoed naar de tandarts, oftewel ik ben uit Happy, laughing
Nu kan ik lekker gaan draaien want mn huiswerk had ik dit weekend al gedaan :D
tom-j    posted on 12-10-2009 14:12
Poster: Bouncy

Wedden dat jij het verschil niet hoort tussen een vinyl, cd en mp3? als we blind gaan testen?

denk het wel. vinyl heeft minder stevige bassen en het kraakt gewoon een beetje. (zijn mijn ervaringen ermee dan)
Alert : dubbel postings worden verwijderd, ook in de Late Leeuw !
Mod edit by Lead on 12-10-2009 14:29 (2%)
DjVictorF    posted on 12-10-2009 14:33
Poster: Bootstrap
Sow ik had me toch een vet feestje gisteren in Utrecht. Het was in theater kikker, echt een heel vet dubstep(techno) feest. Nog even met de DJs staan lullen, echt hele aardige gasten. Ze waren speciaal voor dit feest uit Engeland gekomen om voor weinig geld te draaien. Een aantal draaiden echt geweldig goed met vinyl, maar er werd ook een performance met ableton en max/msp gedaan. Met max/msp werden er van die gave visuals gemaakt die perfect bij de muziek pasten Cool

Ik ben redelijk nieuw in de dubstep 'scene', maar ik vond het wel erg vet Cool

Welke Dj's waren er? Ik zag laatst namelijk een paar goede gasten op youtube: De DirtyPhoncics. Draaien vooral DnB volgensmij maar ook wel Dubstep. (ben niet heel bekend met deze muziek stijl, maar vind het zeker wel goede muziek!)

Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 12-10-2009 @ 14:37:22 (16%)
Bootstrap    posted on 12-10-2009 14:45
Poster: DjVictorF

Welke Dj's waren er? Ik zag laatst namelijk een paar goede gasten op youtube: De DirtyPhoncics. Draaien vooral DnB volgensmij maar ook wel Dubstep. (ben niet heel bekend met deze muziek stijl, maar vind het zeker wel goede muziek!)

Flyer Dubstep a gogo

Zaterdag waren deze gasten er:
Shackleton
T++
Untold
Sigha
Chillum b2b DJ +
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Saskia    posted on 12-10-2009 14:47
Gisteren lekker gefeest met vato, erg aardige gast is dat Happy, laughing
DjVictorF    posted on 12-10-2009 14:55
Poster: Bootstrap

Flyer Dubstep a gogo

Zaterdag waren deze gasten er:
Shackleton
T++
Untold
Sigha
Chillum b2b DJ +

OokeWinking my eye Maar kijk dat filmpje van de DirtyPhonics ook maar is. Is zeker vet om te zien!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

93 Users online: 19 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 43.936
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.310