De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 (30/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dJORD    posted on 18-09-2009 18:13

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 11-10-2009 15:14
Poster: Luni-B
Get fucking laid all? !

op kosten van DJR ofcourse :D

Haha! +1
Snoey    posted on 11-10-2009 16:56
Poster: Mixt-Ape

Slaagt echt op niks.
Het is niet omdat JIJ niet graag vinyl koopt dat ik dat ook niet mag doen. Bovendien is het aanbod net een PLUSPUNT voor mij. In mijn genre komt zelfs niet alles op digitale download...

Ik zeg ook niet dat een hobby geld MOET kosten. Ik koop zelf vinyl en dat kost geld, en dat is nu eenmaal zo dus vind ik het niet erg. Heeft weinig met creativiteit e maken volgens mij.

Ik zou nog vanalles kunnen zeggen en je beginnen te flamen, maar dan zou ik even dom overkomen als jij met je post...

Toch bedankt!

Ja leuk,?

echter heb ik niets gezegd dat in de buurt komt dat jij geen vinyl mag komen.

Dat je nu zegt dat een hobby geen geld MOET kosten, was al duidelijk aan verschillende reacties van andere members, die aangeven dat ze vinyl te duur vinden.

En over die creativiteit, duidde ik meer op hoe je er voor zorgt dat je het geld dat je in je hobby investeert, weer terug verdient.

www.soundcloud.com/ten-hooven
Snoey    posted on 11-10-2009 17:08
Poster: Tekhead

idd, mensen die nooit met vinyl draaien weten dat niet, ik heb hier vinyls liggen van meer dan 30 jaar geleden en die spelen zonder 1 hapering, als ik een cd van 7 jaar geleden insteek, mag ik blij zijn dat die het nog doet. Snoey, je lult maar wat uit je nek man.

Ik ben begonnen met vinyl, heb dat anderhalf aan twee jaar gedaan, tot dat ik overstapte op cd.

Mijn ervaring is, dat vinyl snel vies word, begint te kraken en als er een kras in zit, je helemaal baalt. Een cd kan je opnieuw branden, een 12" niet.

Dus het verschil in het maken van een duplicaat, geeft al de kwetsbaarheid aan, komt nog eens bij dat een vinyl vaak maar 1 keer geperst word.

FML    posted on 11-10-2009 17:17
Poster: Snoey
Mijn ervaring is, dat vinyl snel vies word, begint te kraken en als er een kras in zit, je helemaal baalt.

mischien zegt dat iets over hoe jij met de platen omgaat , hoeveek jij ze draait..etc.

dicussie platen , cd's , midi , is al zo oud. staat vast wel een topic over op het forum!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
ccc    posted on 11-10-2009 17:20
Vinyl is gewoon vet man. Een echte DJ kan met beide draaien cd en vinyl.
Xitrate    posted on 11-10-2009 17:24
Poster: ccc
Een echte DJ kan met beide draaien cd en vinyl.

Wat een onzin..

disk?joc?key de; m,v -s iem die, bv. voor de radio of in een club, platen aankondigt en draait of mixt; dj, deejay (edit: bron)

Hoe de DJ dat doet maakt niet uit, of het nou met CD's, Vinyl of zelfs Virtual DJ o.i.d is.
Vinyl is aan het doodgaan, of mensen dat nou leuk vinden of niet.
User edit by Xitrate on 11-10-2009 @ 17:24:45 (4%)
Mixt-Ape    posted on 11-10-2009 17:28
Poster: Snoey

Ik ben begonnen met vinyl, heb dat anderhalf aan twee jaar gedaan, tot dat ik overstapte op cd.

Mijn ervaring is, dat vinyl snel vies word, begint te kraken en als er een kras in zit, je helemaal baalt. Een cd kan je opnieuw branden, een 12" niet.

Dus het verschil in het maken van een duplicaat, geeft al de kwetsbaarheid aan, komt nog eens bij dat een vinyl vaak maar 1 keer geperst word.

Mijn vinyls worden helemaal niet zo vies! Als ik merk dat ze toch vuil zijn leg ik ze op m'n draaitafel en ga ik er eens over met een vinyl brush. Plaatl is zo goed als perfect proper op 5 seconden. Om het half jaar eens kuisen met een vinyl cleaning kit, en je bent weer gerust.

En dat van die creativiteit had ik wel door hoor! Jij weet toch niet hoe ik mijn hobby financier? Ik weet het ook niet van jou, en dat zijn mijn zaken trouwens helemaal niet. Net zoals het jouw zaken niet zijn hoe ik alles betaal.
jannickv    posted on 11-10-2009 17:47
Poster: Luni-B
het nog minder kwetsbaarheid snap ik niet , nog nooit een plaat het niet zien doen in tegenstelling tot usb sticks en cd's !

+ de laatste dagen raken hier wel erg veel mensen geiriteerd , Get fucking laid all? !

op kosten van DJR ofcourse :D

hou er dan ff rekening mee dat een heel deel van DJR nog niet eens 14 is Happy, laughing danku
FML    posted on 11-10-2009 17:57
Auw 10000000 opmerking kwamen er naar boven jannick , naja dan laten we die maar thuis he ! , denk niet dat ze dar bij anverse zo veel problemen mee hebben hoor Winking my eye
Saskia    posted on 11-10-2009 17:58
Laten we het weer lekker aardig houden op djr Happy, laughing

peace.
Esmee    posted on 11-10-2009 17:59
heeft iemand misschien de achterkant van eclectic beatz 9? de achterkant past niet in mn map en om hem nou te gaan verknippen... Scanner is dood...
dus misschien weet iemand waar ik m kan downloaden? Ik heb m alleen nog maar gevonden bij torrents met alleen de voorkant...
Mocht niemand m kunnen vinden print ik wel gewoon de tracklist maar ik vind t originele hoesje uitgeprint toch leuker Happy, laughing
FML    posted on 11-10-2009 18:30
heb voor je gekeken op best veel cover site's maar of helemaal niet of alleen de voorkant.
Snoey    posted on 11-10-2009 18:36
Poster: Mixt-Ape

Mijn vinyls worden helemaal niet zo vies! Als ik merk dat ze toch vuil zijn leg ik ze op m'n draaitafel en ga ik er eens over met een vinyl brush. Plaatl is zo goed als perfect proper op 5 seconden. Om het half jaar eens kuisen met een vinyl cleaning kit, en je bent weer gerust.

En dat van die creativiteit had ik wel door hoor! Jij weet toch niet hoe ik mijn hobby financier? Ik weet het ook niet van jou, en dat zijn mijn zaken trouwens helemaal niet. Net zoals het jouw zaken niet zijn hoe ik alles betaal.

Mischien moet ik me vinyls maar eens brushen dan.?

Echter heb ik niet gevraagd hoe jij je hobby financiert, heb het slechts geschreven in algemene context. Dan mag het toch vanzelfsprekend zijn, dat het elkaars zaken niet zijn?
Bouncy    posted on 11-10-2009 18:41
Doe mij maar gewoon midi..
Saskia    posted on 11-10-2009 18:42
Zo kunnen we toch uren doorgaan denk ik.. Dit is een discussie die altijd zal blijven. Geef je al je geld uit aan je hobby of niks? Draai je liever met cd's vinyl digitaal etc.. Kan je bezig blijven denk ik..
ThijsG    posted on 11-10-2009 18:45
Poster: Esmee
heeft iemand misschien de achterkant van eclectic beatz 9? de achterkant past niet in mn map en om hem nou te gaan verknippen... Scanner is dood...

Ben bang dat je hem toch moet gaan verknippen of er zelf een moet gaan maken(iTunes, disclabel).

Esmee    posted on 11-10-2009 18:47
Ik heb m :D
bedankt voor t zoeken allemaal. T is een scan met t doosje erbij, maarja ik heb m Happy, laughing en hij is nog best redelijke grootte ook Happy, laughing
main    posted on 11-10-2009 18:49
eclectic beatz is relaxt! emperium bells is goddelijk.
Esmee    posted on 11-10-2009 18:54
pff t gaat er wel weer lekker gezellig aan toe hierboven...
de dag ging vandaag weer totaal anders dan geplant. Ipv dagje nietsen werd het een dagje in het ziekenhuis nietsen en wachten. Zusje heeft dr arm gebroken..
tom-j    posted on 11-10-2009 19:06
sow ik zit even set van Tom Harding op sensation black 2005 te luisteren. is wel even heel wat anders dan soulful house, maar toch wel erg lekkerCool ik heb er een held bij.
User edit by tom-j on 11-10-2009 @ 19:07:12 (2%)
Bootstrap    posted on 11-10-2009 19:42
Sow ik had me toch een vet feestje gisteren in Utrecht. Het was in theater kikker, echt een heel vet dubstep(techno) feest. Nog even met de DJs staan lullen, echt hele aardige gasten. Ze waren speciaal voor dit feest uit Engeland gekomen om voor weinig geld te draaien. Een aantal draaiden echt geweldig goed met vinyl, maar er werd ook een performance met ableton en max/msp gedaan. Met max/msp werden er van die gave visuals gemaakt die perfect bij de muziek pasten Cool

Ik ben redelijk nieuw in de dubstep 'scene', maar ik vond het wel erg vet Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
timmy90    posted on 11-10-2009 20:48
hoe upload ik een foto in een tekoop topic??
tom-j    posted on 11-10-2009 21:30
Poster: timmy90
hoe upload ik een foto in een tekoop topic??

gewoon uploaden in?image dump of gallery hier op DJR. dan klik je op dat mooie boompje links boven in het scherm waarin je de tekst typet en dan plaats je de URL-link naar het plaatje.

edit: nog 3 postsSmile
User edit by tom-j on 11-10-2009 @ 21:31:22 (8%)
Bouncy    posted on 11-10-2009 22:12
Nu nog maar 2 chef
Estacy    posted on 11-10-2009 22:43
`nutteloos alert' kzit al bijna op de 1600 posts
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

111 Users online: 11 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 19.429
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.803