Poster: Luni-B
Get fucking laid all? !
op kosten van DJR ofcourse :D
Poster: Mixt-Ape
Slaagt echt op niks.
Het is niet omdat JIJ niet graag vinyl koopt dat ik dat ook niet mag doen. Bovendien is het aanbod net een PLUSPUNT voor mij. In mijn genre komt zelfs niet alles op digitale download...
Ik zeg ook niet dat een hobby geld MOET kosten. Ik koop zelf vinyl en dat kost geld, en dat is nu eenmaal zo dus vind ik het niet erg. Heeft weinig met creativiteit e maken volgens mij.
Ik zou nog vanalles kunnen zeggen en je beginnen te flamen, maar dan zou ik even dom overkomen als jij met je post...
Toch bedankt!
Poster: Tekhead
idd, mensen die nooit met vinyl draaien weten dat niet, ik heb hier vinyls liggen van meer dan 30 jaar geleden en die spelen zonder 1 hapering, als ik een cd van 7 jaar geleden insteek, mag ik blij zijn dat die het nog doet. Snoey, je lult maar wat uit je nek man.
Poster: Snoey
Mijn ervaring is, dat vinyl snel vies word, begint te kraken en als er een kras in zit, je helemaal baalt.
Poster: ccc
Een echte DJ kan met beide draaien cd en vinyl.
Poster: Snoey
Ik ben begonnen met vinyl, heb dat anderhalf aan twee jaar gedaan, tot dat ik overstapte op cd.
Mijn ervaring is, dat vinyl snel vies word, begint te kraken en als er een kras in zit, je helemaal baalt. Een cd kan je opnieuw branden, een 12" niet.
Dus het verschil in het maken van een duplicaat, geeft al de kwetsbaarheid aan, komt nog eens bij dat een vinyl vaak maar 1 keer geperst word.
Poster: Luni-B
het nog minder kwetsbaarheid snap ik niet , nog nooit een plaat het niet zien doen in tegenstelling tot usb sticks en cd's !
+ de laatste dagen raken hier wel erg veel mensen geiriteerd , Get fucking laid all? !
op kosten van DJR ofcourse :D
Poster: Mixt-Ape
Mijn vinyls worden helemaal niet zo vies! Als ik merk dat ze toch vuil zijn leg ik ze op m'n draaitafel en ga ik er eens over met een vinyl brush. Plaatl is zo goed als perfect proper op 5 seconden. Om het half jaar eens kuisen met een vinyl cleaning kit, en je bent weer gerust.
En dat van die creativiteit had ik wel door hoor! Jij weet toch niet hoe ik mijn hobby financier? Ik weet het ook niet van jou, en dat zijn mijn zaken trouwens helemaal niet. Net zoals het jouw zaken niet zijn hoe ik alles betaal.
Poster: Esmee
heeft iemand misschien de achterkant van eclectic beatz 9? de achterkant past niet in mn map en om hem nou te gaan verknippen... Scanner is dood...
Poster: timmy90
hoe upload ik een foto in een tekoop topic??