Poster: Luni-B
Achter de booth is als fitness voor hem :P
Poster: justjustin
Anders verveel ik me ff! HAD GVD lekker warm in de studio kunnen zitten!
Misschien toch eens anders werk zoeken dan in een telefoonwinkel werkenhahaha Wil meer met muziek doen man! Eens ff kijken of er labels zijn die nog mensen zoeken
...
Poster: DJADMIN
http://www.youtube.com/watch?v=zAHV5VY_N1Q&feature=related
echt niemand die de titel kent van die mash up van INTRO en ITS LIKE MY BODYROX ?
Poster: Stefjuuh
Nee..:S Wel vet licht daar!
Poster: DJADMIN
kan niemand me helpenn ?
Poster: Bouncy
Even kort vraagje... zijn er hier bijdehantjes op t forum die zeggen dat ze het verschil kunnen horen tussen 320 en een lagere kwaliteit?? Ik heb namelijk zin om een blind testje te doen, k ben er al eentje aant voorbereiden... dus.. wie wil?
Poster: Flexii
over je computerboxen ga je zo'n kwaliteits verschillen niet horen, maar als je een kwalitatief slechtere mp3 over een dikke PA laat lopen met paar Kw aan vermogen dan hoor je het wel degelijk
Poster: Flexii
over je computerboxen ga je zo'n kwaliteits verschillen niet horen, maar als je een kwalitatief slechtere mp3 over een dikke PA laat lopen met paar Kw aan vermogen dan hoor je het wel degelijk, maar er zijn wel nog andere dingen die meespelen dan alleen een lagere bitrate
Poster: DjVictorF
Maar als ik op mijn KRK's lekker hard aan het draaien ben hoor ik het wel
Trainen... trainen... je moet het echt op een volume van 70dB kunnen horen op je krktjes...
Even kort vraagje... zijn er hier bijdehantjes op t forum die zeggen dat ze het verschil kunnen horen tussen 320 en een lagere kwaliteit?? Ik heb namelijk zin om een blind testje te doen, k ben er al eentje aant voorbereiden... dus.. wie wil?
Poster: Bootstrap
Het verschil tussen 320 en bijvoorbeeld 128 hoor ik zeker wel. Tussen 320 en 256 wordt al een stuk moeilijker, misschien hoor ik dat niet eens. Ik ben wel in voor een testje hoor
Daar gaat het al fout... je hoort deze verschillen het beste op MONITOREN (monitor=meetinstrument!)
Poster: Basz-Line
maar ik snap wat je bedoeld. verschil tussen 320 en 128/192 is echt gigantisch