Poster: Bouncy
Wat jullie niet weten is dat ik gister al een bos met 100 rode rozen richting hoofddorp heb gestuurd (A) zal morgen pas worden bezorgd gok ik...
Heeejj Esm?e... als je dit leest hea... ik euh...?heb met dat ene meisje op m'n werk... dus ik denk niet dat het nog wat gaat worden tussen ons..
sorry
Wat jullie niet weten is dat ik gister al een bos met 100 rode rozen richting hoofddorp heb gestuurd (A) zal morgen pas worden bezorgd gok ik...
Poster: Esmee
okee jongens... ik gok dat het nu een beetje de verkeerde kant op gaat, maarja t was dus al ff uit, maarja wytse wilde nog een eindstunt maken... maarja ik hoef geen dooie wytse zometeen ofzo:P dus jongens... t laatste was net een grapje van hem
Poster: Illusion... serieus.. op een internet forum???dude.. dat kan je nie maken.?
Nee, klopt, DAT KAN IK OOK NIET!!!
HALLOOOO!!! WAAR ZIEN JULLIE MIJ VOOR AAN
K bedoel, k ben af en toe een malloot en een sukkel, maar het uitmaken via een FORUM?? NOOIT zal ik me verlagen tot dat niveau, ik ben wat dat betreft precies het tegenovergestelde, ik zal het zelfs niet bellend durven doen, alles in real person!
Het meisje op m'n werk, laat ik daar eerst eens over beginnen:
BESTAAT NIET!!!! IS FAKE!!!
Dan Esm?e: wij hebben nooit serieus iets gehad!
We kondigde onze liefde aan met een stunt, en we kondigen het ook weer af met een stuntZo ben ik, een grapjas
Poster: timmy90
haha, strijk gaan man,!
leek ff niet grappig meer,
maar een stunt was het wel!
En er komen er vast nog wel meer van mijn kant!
Poster: timmy90
sorry voor mijn reactie,
maar als dat echt was was het echt zo zielig hoor!
Poster: Roalin
Sorry Esmee, maar toch vind ik het wel een stunt!
Iedereen geloofde erin!
Poster: RemcoV
Kinders, hebben jullie geen leven?