Poster: Masterboy
Ik vind het ook erg verontrustend dat ik veel meldingen lees (ook op andere forums)?van mensen die problemen hebben met de platter.
Dus als je aan het benden bent met de buitenste ring?en dat dan het bovenste plateau soms effe mee draait en de track hierdoor dus skipt.
Het probleem heeft dan te maken met de veren die in de platter zitten.
Maar vind het wel vreemd dat het zo masaal voorkomt met zo een dure speler en dat zelfs wanneer hij soms nog niet vaak is gebruikt.
Ik heb toch echt mijn bedenkingen met de kwaliteit van de onderdelen van de speler.
Ook snel loskomende usb aansluitingen en netwerkaansluitingen hoor je vaak.
Dat zou toch allemaal niet mogen voor zo een toestel.
Ik denk dat ze op alle onderdelen hebben bespaart om zo nog meer winst te kunnen maken bij Pioneer.
Ook zitten er nog steeds veel bugs in het toestel en dat een jaar na de release.
Gelukkig heb ik hier nog geen last van die problemen, maar als je je spelers moet opsturen ben je ze weer 3 weken kwijt.
Klopt helemaal! ik had een nieuwe CDJ-2000 gekocht, en na een week merkte ik al de ellende van het benden..
Hij is een maand weggeweest en eindelijk een nieuwe cdj gekregen.. afwachten dus hoe het zich gaat ontwikkelen.
Ik vind het een slechte zaak dat er nog steeds veel bugs en problemen met de firmware zijn.
Ook slaat bij mij een van de cdjs vaak helemaal vast tijdens de link functie als ik een grote playlist van een paar gigabyte aan het doorbladeren ben, of soms midden in een track..
Geloof me, daar zit je niet op te wachten