Poster: Epocs
@ Dav3 thnx voor je reactie zal het vandaag ff proberen had weinig tijd. Had hem uitgepakt getest en moest gelijk door naar een boeking.. @ Meks Weetje wat pas echt grappig is? Dat je sorry schrijft met een IE! Maar goed dat is een lesje Nederlands en dat is offtopic.. Als je 3 decks draait en ze schommelen alle drie 0.5 is dat ontzettend vervelend. En Meks als je goed leest heb ik duidelijk geformuleerd dat ik me EIGEN PRODUCTIES ook draai en die ook niet constant zijn.. Filmpje kan eventueel volgen maar geloof dat Dav3 de juiste oplossing heeft. En met CD's vind ik het een rare situatie omdat het in een MK3 altijd goed heeft gedaan dus zou het niet aan de cd of track kunnen liggen?
Had idd men typefout niet gezien. Kheb namelijk dyslectie en kijk daar soms over.
Maarja tot daarnog aan toe.
Welja Dav3 zijn oplossing is natuurlijk goed, maar je kan niet verwachten dat zal doen.
Toch vind ik een raar fenomeen ik heb het alvast nooit voorgehad en mijn overgangen zijn soms lang.
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een product (van 1800 euro + van een merk met veel ervaring in DCJ's)
zo onnauwkeurig werkt.
Wat je fout wel zou kunnen zijn is: Dat je je cd's niet brand op de laagste snelheid dit moet je ALTIJD doen.
Je brandpuntjes in je plastiek van je cdtje worden zo duidelijker gebrand. => gemakkelijke en stabieler voor je CDJ
Je moet ook weten dat BPM gemeten wordt in intervallen. Stel je track loopt in het begin een stuk trager?dan op het einde. Dan kan je een verschil zien. Maar heb zelden zoon tracks gezien.
Zijn er nog mensen met Epocs zijn probleem?