Poster: Tomazos
*cdj stopt met spelen als de 2 vinyl knoppen naar rechts staan op vinyl modus, en drukt op de Play knop, ipv dat een nummer 'uitloopt' (zoals het stoppen van een plaat) dan stopt de cdj in 1 keer...
kom AUB!!!! met een UPDATE!!! (3.1 staat erop, en sinds die update skippen cd's.. uitleg nadert)
dingen die ik, vato gonzalez en Dyna tegen zijn gekomen:
*nummers skippen uit het niets (Dyna,jeroen post, Vato gonzalez, ik, dj maurice) we hebben er allemaal last van, dat een Track/cd die niet of nauwlijks beschadigd is 'skipt' (overslaat), hij skipt gewoon 1 a 2 seconden verder.
*en cd eject probleem,
*hot cue's die soms spontaan rood worden bij heel snel op (groene/gele) hotcue's drukken..
*cdj stopt soms met spelen als de 2 vinyl knoppen naar rechts staan op vinyl modus, en drukt op de Play knop, ipv dat een nummer 'uitloopt' (zoals het stoppen van een plaat) dan stopt de cdj in 1 keer...
allemaal van die kleine foutjes, waar je alleen achter komt als je met cd (en soms traktor) draait, ze vaak/intensief/lang (kwa uren) erop doorbrengt zoals ik bijvoorbeeld hier nu in spanje, (7 dagen in de week 6 tot 8 uur per dag)
en als ze dan toch bezig zijn bij pioneer.. laat dan ook eens kijken of het mogelijk is om een cd sneller te laden,
cdj 2000 laad niet Langzaam, maar Snel zijn ze ook niet
al deze 'kwaaltjes' komen SOMS voor, en daarom ook lastig voor mij te zeggen waar het precies aan ligt,
maarrrrr
pleaseeee kom snel met die updateeee
Gray out unloaded hot cue markers
It would be nice if the CDJ-2000 display would indicate which hot cues are loaded and which aren?t.
For example:
Say I load track 1 with 3 hot cues. I load them all up play around and load up another track. Track 2 also has 3 hot cues of which I only load A and B. My hot cues would now be like:
A: Track 2
B: Track 2
C: Track 1
The display shows my current song with 3 hot cues A, B and C plotted on top of the wave form. So I might think that all three of them are loaded. However, this is not the case. I think it would be a good improvement if the CDJ-2000 would give the hot cues on top of the wave form that are not loaded a different color. A kind of grayed out effect.
Detect when to disable quantization temporary
If I place the loop in point not on the grid it would make sense that the loop out point isn?t placed automatically on the grid either. So it should not quantize the loop out point if the loop in point is off the grid. Or it should quantize it in relation to the position of the loop in point.
For example:
Say I have a track with an organic intro. I make manually a cue point at where I would like to start the song. That cue point is not on the beat grid. I hit play and after 16 beats I press the loop out button. Since quantize is on for both the song and on the CDJ-2000 it will snap the loop out point to the grid, giving me a loop that is not exactly 16 beats. It should either just place the loop out point exactly where I press it or snap it to a shadow grid that is aligned with the cue point.
nog een bug/fout:
als je een 8 loop maakt (met firmware 3.1 kan dat met 1 seconden auto loop indrukken) en je zet deze onder een hot cue, slaat hij deze op als een 4 loop, niet als een 8
Poster: Beatunite
Hoe zorg ik er trouwens voor dat mijn player niet automatisch naar het volgende nummer gaat op mijn 900? heb autocue al uitgeschakeld.
1e geluiden,
de scherpte van je auto cue kan je instellen.. bij de Utilitie: auto cue level.. ik zet altijd alle spelers op -36 voordat ik begin te draaien.. (nu verklap ik een truucje dat je sneller kan draaien/door starten)
Poster: neutje
ik ben gisteren voor het eerst on the road geweest met mijn nieuwe cdj900's .
het draaien via usb stick werkt echt fantastisch en mega snel.
maar toen ik met cds ging draaien viel het me toch knap tegen.
het laden duurt echt mega lang (cdj800 mk2 is veeeeeel sneller).
en als de cd ook maar een klein beetje vies is pakt die hem niet meer, bij de 800's had ik daar nooit problemen mee.
hopelijk valt dit op te lossen met een firmware update ofzo want ik baal er wel een beetje van.
op de cdjs staat nu versie 3.00.
zoiets??
Poster: Dolivieira
Ik vind dat Pioneer toch een beetje een flater slaat met die nieuwe CDJs