Het is toch weer geweldig om te zien hoor. Alle Pioneer fanaten staan bij dit apparaat weer meteen met de pielemuis omhoog en flippen weer als er iets negatiefs over Pioneer word gezegt. Alles wat krom is word recht geluld en alles wat Pioneer doet word goed gekeurd onder de mantel van de liefde.
De prijzen en prijssteigingen die Pioneer nu hanteerd zijn gewoon ronduit belachelijk. Punt uit.
Dat onze Pioneerfielen alles maar voor lief nemen, be my guest.
Geef je geld maar uit aan kunstmatig opgedreven?TE hoge prijzen. Zo is het illegaal downloaden ook ontstaan en zo zal Pioneer zichzelf zometeen voor een HEEL groot deel uit de markt prijzen. Ook hier zal een antwoord op komen door het "gewone" publiek. Het graai gedrag van nu gaat ze opbreken, ten voordeel voor de andere merken, en misschien is dat maar eens goed ook. Word het vanzelf zometeen
Pioniet of is het nu al
PioMeer?
Die jappen zijn door de populairteit van de voorgaande spelers echt alle realisteitszin kwijt geraakt en zijn helemaal van het padje geraakt. Ik denk dat deze spelers, waarvan ik hoop dat de ontwikkeling onzettend veel geld heeft gekost, ze weer eens met hun poten op de grond zet als ze zien dat ze duidelijk minder afzet hebben als met de voorgaande spelers. Als alleen clubs en dikke gevulde deejays ze kopen, dan is er weinig aan te verdienen voor die dolgedraaide sumoworstelaars!! Laat het ze maar eens voelen en hopelijk begrijpen ze het weer!!?Ondanks dat ik met volle tevredenheid met cdj 800's draai, hier word ik best wel misselijk van en krijg er een behoorlijk ANTI Pioneer gevoel over!! Nog ff in ga het merk afplakken uit protest!! Neh, toch maar niet