Poster: Woudtje
Ben net aan het kijken op het forum van Pioneer dj en van deze Error hebben een heleboel mensen last. ?Ik was dan nog een mazzelaar dat het me thuis gebeurde. De meeste hebben het midden in een gig.
Poster: Tomazos
en het is toch alleen ism de software mogelijk om meerdere hotcue's per track (ipv per cd zoals bij de andere cdj's) te maken? of ook handmatig ter plekke?
Poster: Estacy
ik neem toch aan dat je on the fly hot cues kunt maken!
Poster: djdolivieira
Tuurlijk kan dat. Maar over 2 dagen kan iedereen zijn set voor de 2000s voorbeiden. Rekordbox is dan gratis verkrijgbaar.
Poster: djdolivieira
Tuurlijk kan dat. Maar over 2 dagen kan iedereen zijn set voor de 2000s voorbeiden. Rekordbox is dan gratis verkrijgbaar.
Poster: Bvanleeuwen
Zeg dat nou nieeeeeeeettt! Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik morgen na m'n tentamen Recordbox wil downloaden maar alle servers overbelast zijn
Poster: Tomazos
als je in Recordbox je hotcue's maakt van tevoren.. kan je 3 hotcue's per Track maken..
normaal heb je er 3 per cd met een cdj..
mijn vraag dus: kan je in 'normale' modus zonder record box (dus tijdens het draaien) ook per Track hotcue's maken.. of is dit net als een normale cdj per cd..
Poster: Dyno
Ik heb Rekordbox vandaag gedownload en dat ging t..r..a..a..a..a..a..g..g..g..g..g