USB media kunnen vrijwel alle groote zijn. Ik gebruik sticks van 8/16GB en heb harde schijven geprobeert van 320 en 500GB, heb zelfs verhalen gehoord van TB schijven (zou ik niet aanraden).
De max voor SD kaartjes ken ik niet, ik meen zelfs dat ik mensen ken die 64GB hebben gekocht en gebruiken.
In de handleiding staat alleen dit over SD kaartjes :
- SDHC memory cards can be used with devices supporting SDHC memory cards. They cannot be used with devices that only support SD memory cards.
- When using SD memory cards with a capacity of 4 GB or greater, use SD memory cards on which the SDHC logo is indicated.
- SD memory cards are shipped from the manufacturer in the standard format indicated above. If a non-formatted SD memory card is loaded, [FORMAT SD] is displayed and the card cannot be used.
- It may not be possible to used card formatted on a computer, digital camera, etc.
- Pioneer does not guarantee that all SD memory cards will operate on the CDJ2000.
Poster: Ilja
1 vraag. ?Waneer ik de tracks naar USB stick zet worden ze meteen uit recordBox verwijdert, of moet ik dat zelf doen ?
Rekordbox copieert je bestanden, de originelen blijven op je computer in de database van Rekordbox staan, klaar voor updaten na het draaien (middels je USB stick weer in de computer te stoppen). Rekordbox gaat natuurlijk geen files verwijderen van je computer, die moeten daar blijven.
Poster: mrwhoopie
Is HID ondertussen al ondersteunt met serato?
HID wordt natuurlijk ondersteunt, alleen Serato loopt achter met updaten