Poster: Ilja
LEAD een vraagje, komt er een update voor CDJ 400 ( software-update ) zodat ie ook RecordBox compatible wordt.
Poster: Tekhead
ah, ok dan begrijp ik het, dacht dat je verplicht was om hem door de RB te halen, dat het anders niet werkte.
Poster: djdolivieira
Daar gebvruik je nu Rekordbox voor. BouncingBart. Heb je gelijk een waveform.
Poster: Ilja
..want het is weldegelijk mogelijk om een software te vernieuwen...
Poster: BouncingBart
Enige ervaring met hoe lang dat duurt voor een bibliotheek van 25.000 nummers?
Poster: Woudtje
Weet iemand hoe ik de bpm kan verdubbelen van een track in Recordbox? Ik kan wel handmatig de bpm verhogen, alleen de beatgrid blijft het zelfde. IK heb de handleiding twee keer doorgelezen en er wordt met geen een word gerept over het verdubbelen of halveren van je bpm's.
Puntjevoor de volgende update. Kan je niet de Beatgrid zondanig verschuiven dat je hem dubbel heb?
Daar gebvruik je nu Rekordbox voor. BouncingBart. Heb je gelijk een waveform.
Poster: DonBasco
Wat een onzinnige reactie.
Ik snap net als?BouncingBart?ook niet dat dat nog steeds niet kan. Recordbox kan op een trage computer in enkele seconcen een waveform genereren,?dus waarom de CDJ2000 dat zelf niet kan is mij een raadsel. Dat moet haast wel een?bewuste keuze zijn...?
Bovendien biedt Recordbox geen oplossing voor cd's met gebrande mp3's. Je wordt nu bijna gedwongen om alles op externe schijf te gaan opslaan, terwijl dat toch ook wel nadelen heeft.
Weet iemand hoe ik de bpm kan verdubbelen van een track in Recordbox? Ik kan wel handmatig de bpm verhogen, alleen de beatgrid blijft het zelfde. IK heb de handleiding twee keer doorgelezen en er wordt met geen een word gerept over het verdubbelen of halveren van je bpm's.
Nogmaals deze vraag. Weet Lead het soms ook niet?
Poster:?DaCompra
Werken de spelers nou ook met iphone/ ipod touch of?
Poster: nils7Poster: Woudtje
Nogmaals deze vraag. Weet Lead het soms ook niet?
Markers verplaatsen?had hij al gedaan meende ik..?en als het werkt zou wel mooi zijn, kan recordbox ook itunes library's importeren [net als traktor] dan?