Poster: DonBasco
Werkt bij jullie de Pro DJ Link functie, dat je in recordbox naar het icoontje van de cdj sleept en dat ie dan in de CDJ wordt afgespeeld??
Recordbox herkent wel mijn CDJ, maar ik kan niet vanuit mijn cdj rekordbox mp3's afspelen.....
Wat zou ik verkeerd kunnen doen?
Poster: Estacy
heeft er eigenlijk al iemand de CDJ 900?
Poster: DonBasco
Werkt bij jullie de Pro DJ Link functie, dat je in recordbox naar het icoontje van de cdj sleept en dat ie dan in de CDJ wordt afgespeeld??
Recordbox herkent wel mijn CDJ, maar ik kan niet vanuit mijn cdj rekordbox mp3's afspelen.....
Wat zou ik verkeerd kunnen doen?
Poster: mrwhoopie
Je kan toch gewoon op je cdj zoeken naar de songs die in rekordbox staan?Gewoon de lankabel aan je laptop en op die knop klikken in rekordbox en spelen maarje hebt alle songs ter beschikking
Of wat bedoel jij?
Poster: DonBascoPoster: mrwhoopie
Je kan toch gewoon op je cdj zoeken naar de songs die in rekordbox staan?Gewoon de lankabel aan je laptop en op die knop klikken in rekordbox en spelen maar
je hebt alle songs ter beschikking
Of wat bedoel jij?
Altijd leuk als je het woord "gewoon" gebruikt.....
Dat lukt mij dus niet!
Ik heb de lankabel aangesloten (dat lukt![]()
Ik zie in rekordbox inderdaad 2 cdjs onderin het scherm.
Maar op de CDJ zie ik de laptop/rekordbox niet. (ik heb op youtube gezien hoe het zou moeten werken, maar niet bij mij)Je druk wel op de link knop, toch? Als je de andere cdj ook hebt gelinkt met een usb stick moet je wel wel de lan verbinding selecteren als je de link knop hebt ingedrukt.
Poster: RemcoV
Tralalala mijn residentie heeft sinds een week 3 cdj2000's
maak zaterdag wel ff een foto!