Poster: nils7
Het geinige is dat ik altijd op 130 BPM draai met house en daardoor veel platen (welke op 128.00 zijn geproduceerd) op 1.20 % zet... dat de plaat dan 130 BPM is.... gek genoeg moet het op de 2000's 1.55% zijn dus het scheelt gewoon 0.35% (die er dus eerst wel waren).
Poster: Woudtje
lees net dat vanaf 1mei Recordbox gratis te downloaden zal zijn. Beter!!
Poster: YwePoster: nils7
Het geinige is dat ik altijd op 130 BPM draai met house en daardoor veel platen (welke op 128.00 zijn geproduceerd) op 1.20 % zet... dat de plaat dan 130 BPM is.... gek genoeg moet het op de 2000's 1.55% zijn dus het scheelt gewoon 0.35% (die er dus eerst wel waren).
Oh? Bij mij op de 800's is het ook 1,6% hoor?
ik heb zelfde kunstje, t is zo'n beetje altijd 0.8%, 1.6%, 2.4% 3.3% of 4.0% als je op 130 bpm?draait?:pbij mij vant zelfde :p
Poster: Meks
iemand al een oplossing gevonden voor mijn probleem (bug in cdj 2000)?? zie onderaan pagina 27
Poster: DJXplore
Ik hoop nog steeds dat er een update zal komen voor de cdj 400 of mep 7000 die dan ook gebruik kan maken van die record box software. Dat zou super zijn.
Poster: DJXplore
Ik hoop nog steeds dat er een update zal komen voor de cdj 400 of mep 7000 die dan ook gebruik kan maken van die record box software. Dat zou super zijn.
Poster: Woudtje
Er is een nieuwe update 3.0 voor de cdj-900/2000 en een update voor recordbox?. Hier de link.
Poster: Xtremer
Gelijk gedownload, downloaden duurt wel lang moet ik zeggen.
Even uitvinden wat die nieuwe LINK opties zijn binnen Rekordbox.
Poster: mrwhoopie
Goh en nog werkt serato niet....man hier word ik toch slecht van hoor...
Poster: mrwhoopie
Goh en nog werkt serato niet....man hier word ik toch slecht van hoor...
Poster: Meks
Btw: djdoliviereira ja?toen ik die liedjes op USB plaatste?Had ik?het zelvde?probleem.
Morgen ga ik mijn cdj updaten en nog eens testen. Het waren songs van mijn mede dj.
Op mijn CDJ 400 was er geen enkel probleem. Denk dat het door die speciale karakters komt in de namen(wat blijkbaar met deze updat zou moeten verholpen zijn).