Poster: mrwhoopie
in de handleiding staat wat er in de doos hoort te zitten,en bij de 1000 zat toch ook geen MC
Poster: Lead
jawel hoor, bij ieder 1000-series speler zat een kaartje. Bij de MK1 was dat een 16mb MMC, de MK2 en MK3 hebben volgens mij een 32 of 64MB SD kaartje.
Bij de CDJ-2000 en CDJ-900 zitten geen kaartje....
Poster: DonBasco
Ontdekte vandaag nog een grappige feature van de CDJ2000.
Ik heb een USB lampje aangesloten op de USB ingang op de CDJ en die doet het.
Kan soms best handig zijn in donkere DJ-Booth's
Poster: djdolivieiraHmmz...bij mijn MK3's zaten de SD cardjes er ook bij.
Ik moest ze apart er bij kopen toen ik mijn CDJ1000MK3s kochten, Lead. Bij mijn MK2 zat er wel een Geheugen kaart bij. ?
Poster: KingDing3ling
Hmmz...bij mijn MK3's zaten de SD cardjes er ook bij.
Poster: Mantana
Haha lache! Maar op zich komt er al vrij veel licht van de CDJ-2000 toch?
Poster: DonBascoNope...die hebben een eigen voeding. Die kunnen niet gevoed worden door alleen USB.
Bestaat dat gevaar van doorbranden dan trouwens ook voor grote harddisks?
Poster: DonBasco
Ontdekte vandaag nog een grappige feature van de CDJ2000.
Ik heb een USB lampje aangesloten op de USB ingang op de CDJ en die doet het.
Kan soms best handig zijn in donkere DJ-Booth's
Poster:?djdolivieira
Die dozen staan in de kelder ga van de week wel ff kijken of ik wat over het hoofd heb gezien.
Poster: RelaxGoNuts
Bij de eerste uitlevering van de CDJ-2000's had ik er al 2 te pakken
Eerste indruk CDJ-2000 : Super!!!
Eerste indruk Rekordbox: Lekker!!
Na aanschaf Apple computer was rekordbox ff wennen functies beetje waardeloos te vinden met gebruik CTRL e.d.
Eerste keer met de CDJ2000 op een feest was ff wennen; het lijkt wel of de BPM meter anders is ingesteld bij de +10 breedte ( in vergelijk tot cdj800 en cdj1000) op de +6 ging alles prima.
Zag hier al wel een post van iemand?over algoritmen is daar al iets over bekend waar het verschil in zit?
Poster: Lead
De USB connector levert maximaal 500mA, hou dat in de gaten, bij overbelasting kan zo'n poort doorbranden...
Poster: DJJS
Even offtopic (denk ik ik weet niet of ik het hier goed vraag), is die rekordbox software ook legaal te downloaden omdat ik wel nu vaker een boeking heb op CDJ 2000's
Poster: Meks
BTw ik wilde eff vermelden dat ik er in geslaagd ben om CDJ 2000 aandehand van software te gebruiken als DVJ's.
Langleve virtual dj !!!
Het is eigenlijk zeer gemakkelijk.
input cdj 2000. (laaste versie bevat midi instellingen speciaal voor Pioneer CDJ's)
software: Laatste versie virtual dj
output video: TV / projector / externe oude CRT pc monitor
output muziek: geluidskaart CDJ 2000
Tip probeer eens de demo versie van de laatste virtual dj
Poster: Meks
BTw ik wilde eff vermelden dat ik er in geslaagd ben om CDJ 2000 aandehand van software te gebruiken als DVJ's.
Langleve virtual dj !!!
Het is eigenlijk zeer gemakkelijk.
input cdj 2000. (laaste versie bevat midi instellingen speciaal voor Pioneer CDJ's)
software: Laatste versie virtual dj
output video: TV / projector / externe oude CRT pc monitor
output muziek: geluidskaart CDJ 2000
Tip probeer eens de demo versie van de laatste virtual dj
Poster: djdolivieira
Misschien zijn ze bij jou de rode lampjes vergeten. LOL. Gebruiksaanwijzing al gelezen ?