Poster: Woudtje
Nee hoor hij wordt nog niet ondersteunt in Midi mode. Als het goed is komt pas in April een update voor Serato die het mogelijk maakt.
Poster: Mantana
Die filmpjes zijn nog wel meer misleidend ...
Die PRO DJ LINK functie werkt ook nog steeds niet.
Bedoeling was toch ook dat je een laptop via USB kon aansluiten op de CDJ-2000?
Tot op de dag van vandaag kan het niet, maar het staat al wel in de handleiding.
Poster: Woudtje
Je zou inderdaad via de ethernet kabel een laptop op de CDJ kunnen aansluiten en dan recordbox gebruiken om muziek te selecteren. Er staat in de handleiding wel dat deze functie nog niet werkt met recordbox 1.02. Ik wacht met smart op een update van Recordbox want nu is het gewoon regelrecht een aanfluiting, wat een kut programma is dat zeg!!?
Poster: KingDing3ling
LINK functie werkt volgens mij helemaal niet rechtstreeks op een laptop. LINK functie is alleen maar om de CDJ's te connecten met een hubje. LINK functie werkt toch al tussen de CDJ's?
Poster: KingDing3ling
Hier iemand die Serato met de CDJ laat werken.
http://www.youtube.com/watch?v=uv1OR7tvbJI&feature=related
Poster: MantanaMaar dat wist ik nog niet, ben benieuwd. De 2000 wordt steeds mooier!
Dit moet nog gaan werken. Bij aanschaf van de 2000's zit een A4'tje met aanvullende informatie:
De onderstaande functies worden op dit moment niet ondersteund door de firmware van dit apparaat of de rekordbox muziekbeheer-software op de bijgeleverde CD-ROM. In de toekomst zult u wel gebruik kunnen maken van extra functies die ondersteund worden door "PRO DJ LINK", door het bijwerken van de firmware van dit apparaat en dan rekordbox.
- Controle van de koppelingsstatus van uw CDJ-2000/CDJ-900 (dit is al wel in een demofilmpje te zien)
- Laden en afspelen van muziekbestanden vanaf uw computer op uw CDJ-2000/CDJ-900
- Toevoegen en samen delen van muziekbestanden vanaf uw computer met uw CDJ-2000/CDJ-900 via de tag-lijst. (Voor publicatie in december 2009)
Poster: Meks
yo,
Kheb zojuist mijn CDJ 2000 toegestuurd gekregen. Is het normaal dat er geen SD kaart bij zat?
Btw zotte beestige CD speler. Kga sebiet nog eens grotendeels van dit forum doorlezen zodat ik van alles op de hoogte ben.