Poster: Xtremer
Wellicht deze week mijn 1e CDJ-2000 kopen. Het zit niet erg mee met het geld en de prijs. De 2e zou ik dan pas in April kunnen kopen. Het nadeel aan apart kopen is wel dat je verschil krijgt tussen de jogs.
Wellicht deze week mijn 1e CDJ-2000 kopen. Het zit niet erg mee met het geld en de prijs. De 2e zou ik dan pas in April kunnen kopen. Het nadeel aan apart kopen is wel dat je verschil krijgt tussen de jogs.
Oke dan, ik ga sowieso het internet even af voor een goedkope prijs. Hier in Alkmaar zit ook een Pioneer DJ dealer, koop het liever bij een winkel namelijk. De reden van die jogs kwam meer van mijn oude CDJ-800 MK2's. Hier zat dan ook wel 9 maanden verschil tussen beide spelers.
Heb trouwens net alvast de LaCie Rugged 500 GB USB/FW externe HDD gekocht. Echt een top schijf en lekker snel! Ideale aankoop voor de CDJ-2000's.
Poster: nils7
Pas wel op met de voeding... he
Poster: JeBoyKie
Ja daar zat ik dus ookal aan te denken gewoon een snelle schijf kopen van 1 a 2 TB en daar me digitale mp3's etc. op zetten... Is trouwens VBR geheel compatible of zijn er functies waarbij je dan geen gebruik van kan maken? Zo ja, welke functies bijvoorbeeld?
Poster: matezo
haha die staan wel al langer op feestje hoor !!!
Poster: JeBoyKie
Ja daar zat ik dus ookal aan te denken gewoon een snelle schijf kopen van 1 a 2 TB en daar me digitale mp3's etc. op zetten... Is trouwens VBR geheel compatible of zijn er functies waarbij je dan geen gebruik van kan maken? Zo ja, welke functies bijvoorbeeld?
Poster: djmathijs
Wow dat is balen dat je zo lang moet wachten, nu maar hopen dat er geen prijsdalingen zullen komen, maar dat is ook erg onwaarschijnlijk net na een release.
Ik neem aan dat er van de cdj 900 en 2000 ook nog verschillende mk's kunnen komen?