Poster: Woudtje
Ook een hele snelle? Want dan gaat het bij mij mis. Heb al gekeken naar de latancy, maar dat maakt niks uit.
Poster: mrwhoopie
Bedoel jij via traktor?Ik bedoel de cdj op zijn eigen.
Poster: Snoey
Ik wacht wel op de MK3 :P
Poster: Dj_Fantasy
Wat ik nog merk als enorm probleem, is dat de wave-form ook niet altijd wordt weergegeven!Bij sommige komt het wel terwijl je het liedje afspeelt, maar veel ben je er dan niet mee.
Poster: Meks
Ja ok?dat is wel waar. Maar ik vind dat wel geen goede reclame voor hun CDJ's. En?ze maken?het ons daarmee ook niet gemakkelijker om met hun CDJ te draaien.
Poster: Dj_Fantasy
Personen die meermaals met de CDJ 2000 gaan draaien in de club, zullen deze na loop van tijd ook wel in huis bedroom hebben staan.?
Voor personen die maar 1x maand ofzo er mee draait is het niet echt interessant om rekordbox te hebben hoor.
Poster: Roalin
Tjah, dat is precies hetzelfde als bij de CDJ-400, de tracknaam blijft erin staan.
Viel mij laatst ook op, en is idd best vaag!
Poster: Woudtje
Er zijn 8 tutorial video's geupload naar Youtube door djsounds. Bekijken waard zou ik zo zeggen?.
Poster: MeksPoster: Dj_Fantasy
Personen die meermaals met de CDJ 2000 gaan draaien in de club, zullen deze na loop van tijd ook wel in huis bedroom hebben staan.?
Voor personen die maar 1x maand ofzo er mee draait is het niet echt interessant om rekordbox te hebben hoor.
Ja idd daar heb je wel een punt. Maar er zijn ook beginnende dj die geregeld de kan krijgen om met zo een materiaal te draaienen. En?die zich geen CDJ-2000 kunnen veroorloven?,maar die praktisch al hun muziek legaal gedownload hebben.
?En moet er in Belgi? juist dan weer zo een kl*te wetgeving zijn die zegt dat je enkel je legaal gedownload muziek?mag draaien op van het medium waar op je het gekocht hebt. Ja ik weet dat je een Dj licentie kunt kopen ,maar die kost ook weer 260 euro per jaar.
Poster: nils7Poster: MeksPoster: Dj_Fantasy
Ja idd daar heb je wel een punt. Maar er zijn ook beginnende dj die geregeld de kan krijgen om met zo een materiaal te draaienen. En?die zich geen CDJ-2000 kunnen veroorloven?,maar die praktisch al hun muziek legaal gedownload hebben.
?En moet er in Belgi? juist dan weer zo een kl*te wetgeving zijn die zegt dat je enkel je legaal gedownload muziek?mag draaien op van het medium waar op je het gekocht hebt. Ja ik weet dat je een Dj licentie kunt kopen ,maar die kost ook weer 260 euro per jaar.
Apart als jij dus een MP3tje download en deze direct op je USB stick opslaat? En deze gebruikt in de CDJ's dan is dat toch vanaf het eerste medium of ziet ik dat verkeerd?
Poster: MeksPoster: nils7Poster: MeksPoster: Dj_Fantasy
Apart als jij dus een MP3tje download en deze direct op je USB stick opslaat? En deze gebruikt in de CDJ's dan is dat toch vanaf het eerste medium of ziet ik dat verkeerd?
Kan je dan muziek van itunes downloaden rechtstreeks op USB via je pc zonder een copie van te maken?