Poster: Ilja
@Dyno
Het wordt pas echt erg als ze iets verzinnen om overgangen voor je perfect te krijgen ( jij hoef alleen maar een beat te Cuen en apparaat doet de rest ).AUB niet. Dan komt hele wagonlading aan verwende krengen die zogenaamd kunnen draaien ).
Poster: Dyno
Daar heb ik het niet over, tuurlijk is het belangrijk om te kunnen draaien! Maar vroeger zag je bijvoorbeeld de DJ binnenkomen op een feest met een aantal platentassen. Dan wist je gelijk "Hey, dat is de DJ". Ook al kende je em niet, je wist gelijk dat hij degene was die zo moest draaien.
Strax loopt de DJ dus zonder enige tassen, trolly's, bags of usb-sticks naar binnen. Bewijs maar aan de deur dat jij degene bent die draaien moet. (tenzij je al een bekende kop hebt natuurlijk...)
Poster: Ywe
ik mag aannemen dat dat verholpen word na feedback uit de community.
Poster: Adrien1989
Wat een gepiep om prijzen, gefrusteerd dat het buiten bereik ligt?.
Poster: Woudtje
Nee, Denon vindt het te duur om een gratis versie van hun Music manager te maken voor de mac. Zij zeggen gewoon dat je maar Windows naast OSX moet gaan draaien.
Poster: niiicola
Waarneer wordt de winaar van de quiz nou bekend gemaakt?
Poster: TimmyV
Wanneer Lead terug is
Poster: soundcollector
Ze mogen het van mij wel eens voelen bij pio dat hun prijssteigingen echt abnormaal zijn voor de gewone werkman, kleine dj of student-dj.
Poster: Didier82
Ik denk dat de kleine dj of student dj niet echt de doelgroep is van de CDJ900, 1000 en 2000, deze spelers zijn echt bedoeld voor de professionele dj's.
Voor de kleine dj of student dj heb je de andere apparaten, zoals de CDJ400 of CDJ800
Poster: soundcollectorPoster: Adrien1989
Wat een gepiep om prijzen, gefrusteerd dat het buiten bereik ligt?.
Wat had je dan zelf gedacht, tuurlijk ligt dit buiten de meeste dj's hun bereik. Als je tegenwoordig wil gaan draaien op fatsoenlijk materiaal, ben je evenveel geld kwijt als dat je een mooie auto zou kopen.
Vindt jij het dan nog normaal deze prijzen? eerst die 100 euro omhoog bij alle cd spelers van pio en dan ook nog een update (die ik eigelijk niet zo spectaculair vind) waar je 500 euro extra voor moet betalen.
Ik ben geen denon fan en zeker geen pio hater want kheb zelf 2 mk3's, maar ik hoop dat veel mensen hierdoor voor denon of andere merken gaan kiezen. Ze mogen het van mij wel eens voelen bij pio dat hun prijssteigingen echt abnormaal zijn voor de gewone werkman, kleine dj of student-dj.
Als je top of the line prof. gear wilt kopen dan kost dat nou eenmaal wat. Prijsstijgingen op electronica laatste half jaar/iets langer komen vooral omdat panels (beeldschermen) en chipsets duurder zijn geworden in China. Deze speler heeft dan ook nog eens wat extra functies en hier en daar wat anders, niet gek dat het wat duurder. is. Je kan in geen mogelijkheid verwachten dat je dit soort gear voor een appel en ei koopt.
Poster: Lead
Iedereen mag zijn mening hebben, maar ga eerst eens mixen met het nieuwe systeem voor je het tot flut-bakken veroordeelt.
Gelukkig ken ik vele mensen die er anders over denken