Poster: Mantana
De mogelijkheid bestaat dat je 4 CDJ's met elkaar via een LAN-switch kunt aansluiten. Zou het dan ook werken als je een LAN-switch gebruikt en daar je macbook op aansluit? Want dan heb je eigenlijk Serato niet eens nodig.
Op de site van Serato staat trouwens wel beschreven hoe je een CDJ-400 aan moet sluiten aan Serato: je hebt 3 USB-poorten nodig (je kan gebruik maken van een hub). 2 USB poorten zijn voor de CDJ en 1 voor de Serato box. Ik snap eigenlijk niet waarom je de serato box moet aansluiten, maar wellicht werkt dit als een soort van dongle omdat anders de software niet werkt?
Heel juist,
Via lan naar de laptop gaan zal zeker niet werken,de laptop gaat het toestel niet zien en daarom zal serato ook ni volledig gaan werken.
Tja waarom de seratobox er nog aan moet hangen is simpel,de mensen van serato hun software is gratis,wil je er echter mee gaan draaien en alle functies ervan benutten dan verdienen ze er uiteraard graag een beetje aan,en daarom moet je de box als dongle gebruiken,het was wel toffer geweest als het een serato usb stickje was ipv een zo een boxje.
Persoonlijk ben ik wel blij dat ik niet de overstap heb gemaakt van de sl1 naar de sl3 anders was ik weer eens 700? armer geweest voor het zelfde resultaat.