Poster: djdolivieira
Jongens laten we nu geen discussie er over beginnen, Ik weet dat DonBasco geen gelijk heeft. Maar waar die wel gelijk in heeft is, dat jullie echt reageren als gebeten honden. En dat komt echt vaker voor.
Nu maar weer over de spelers hebben AUB, Daar gaat de topic over toch.
Poster: djdolivieira
ik snap je wel tom-j maar af een toe moet je sommige mensen laten lullen en geloven waar ze in willen geloven. Scheeld vaak discussies die je helemaal niet wil voeren. Vooral als mensen denken dat ze het beter weten. En daar bedoel ik niet jou mee (alleen)DonBasco. Ik steek ook een hand in eigen boezem. Ben ook soms te fel.?
Maar laten we voortaan volwassen reageren op dit forum.
Poster: mrwhoopie
Wat ik mij afvraag....je zou de cdj2000 kunnen gebuiken met serato,je moet dan de hardware van serato gewoon via de usb aansluiten...
allemaal goed en wel maar hoe gaat dat dan in de praktijk?Usb van je cdj naar de srl box en tussen de 2 cdj's een utp kabeltje (rj45)maar hoe kan ik dan nog naar mijn macbook gaan?want daar staat de muziek op.
Poster: tom-j
ok je hebt wel gelijk. dat hij zoiets zegt als hij het niet weet, ok. maar als hij het zegt om een reactie uit te lokken slaat het gewoon nergens op!
sure, sommige mensen reageren te fel, sommigen vinden denk ik ook dat ik?dat doe. het is in elk geval niet mijn bedoeling! ik vond het gewoon een beetje raar allemaal!
verder ga ik hier geen woord maar aan vuil maken! peace.
back on-topic
Poster: tom-j
ok je hebt wel gelijk. dat hij zoiets zegt als hij het niet weet, ok. maar als hij het zegt om een reactie uit te lokken slaat het gewoon nergens op!
sure, sommige mensen reageren te fel, sommigen vinden denk ik ook dat ik?dat doe. het is in elk geval niet mijn bedoeling! ik vond het gewoon een beetje raar allemaal!
verder ga ik hier geen woord maar aan vuil maken! peace.
back on-topic
Poster: DonBasco
Ik zal in het vervolg wel een smiley achter mijn post plaatsen als ik een grapje maak...
Poster: KingDing3ling
Je zal geen videos kunnen afspelen via de CDJ's 2000. Maar waarschijnlijk alleen kunnen gebruiken als knoppen apparaat. Hierbij zal je de?video files die op?je computer staan of externe USB device aan je computer kunnen?gebruiken.
De CDJ-2000 kan alleen maar overweg met de volgende audio formaten:
- MP3
- WAV
-?AAC
- AIFF files
Poster: Mantana
ah ok, want wat doet die Serato-box eigenlijk? Dat kan ik nergens vinden namelijk.
Ik had al wel gevonden dat, wanneer je 2 CDJ-400's wil aansluiten, je 3 USB-poorten nodig hebt. 2 voor de CDJ en 1 voor de serato box. Dit vind ik wel vreemd, want je hoeft de CDJ's niet op die Seratobox aan te sluiten.
Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat er geen goede geluidskaart in de CDJ-400 zit, maar in de CDJ-2000 zit wel een geluidskaart.