Poster: RiX
Mooie rekensom! Pio doet op deze manier aan klantenbinding
Poster: Snoey
Niemand vraagt hier hufterproof knoppen, je kan ook je even je bril afzetten en je inleven in de situatie van andere mensen, in plaats steeds vanuit 1 kant tegen het probleem aan te kijken.?
Enige wat hier verlangt wordt, is dat die knoppen wat langer mee gaan dan ze nu doen. Als die dingen slechts 1 keer het jaar nieuwe knopjes nodig heeft, dan is dat al een hele vooruit gang!
Poster: djdolivieira
Oplossing. Zachter drukken, Nee sterker nog. Normaal drukken. Kunnen der heleboel niet, helaas.
Poster: Snoey
Mijn spelers thuis hebben nergens last van. Het gaat er mij om, dat als ik ergens kom draaien en die dingen zijn niet goed mee, dat als er iets fout gaat, ik voor lul sta.?
Dus de factor dat ik maar zuiniger met de cdj's moet omgaan, heb ik helemaal niks aan als dat apparaat niet goed meer werkt.
En als zo'n veertje zo simpel is, waarom zit die er dan al niet in?
Poster: Tomazos
hebben we het met lead ook over gehad,
want ik vroeg: zijn die dingen hufter proef, omdat ik ze ook weleens tegenkom met kapotte microswitches..
toen gaf hij als antwoord dat die knoppen van de cdj reeks grondig getest worden en minimaal aantal 200.0000 x moet kunnen worden ingedrukt, maar dat die switches na loop van tijd stuk gaan zoals elk schakelaartje dat vaak gebruikt word.. als dat niet werkt gaan dj's nog harder erop slaan, enz enz..
oplossing ligt bij de eigenaar/onderhoud technici die er gewoon nieuwe switches in moeten zetten zodra dit opgemerkt word..
dus als je het ergens tegen komt, geef het ook even door aan de eigenaar want vaak weet hij het niet!!
Poster: Tomazos
...want ik vroeg: zijn die dingen hufter proef, omdat ik ze ook weleens tegenkom met kapotte microswitches..
"toen gaf hij als antwoord dat die knoppen van de cdj reeks grondig getest worden en minimaal aantal 200.0000 x moet kunnen worden ingedrukt, maar dat die switches na loop van tijd stuk gaan zoals elk schakelaartje dat vaak gebruikt word.. als dat niet werkt gaan dj's nog harder erop slaan, enz enz..
oplossing ligt bij de eigenaar/onderhoud technici die er gewoon nieuwe switches in moeten zetten zodra dit opgemerkt word.."
dus als je het ergens tegen komt, geef het ook even door aan de eigenaar want vaak weet hij het niet!!
Poster: DJTJOToch grappig dat ik overal groot zie staan dat ie pas over een paar dagen in de verkoop gaat? :')
van beide heb ik er 2 echt vet fijn spul
Poster: DJTJO
Poster: MaximDJIemand die wil pronken met gear die nog niet uit is en die ie zelf niet heeft denk ik....
De leukste thuis?
Poster: Lead
hehe, dat zijn zo'n beetje precies mijn woorden ja :D
Poster: DJTJO