Poster: Winston
Het merk zegt ook in de manual hoe je ermee behoort om te gaan.
Ja dat is leuk als je zelf verantwoordelijk bent voor de spelers! Echter in mijn geval werk met spelers die de hele week door verschillende Dj's gebruikt worden. Dus ben ik niet alleen verantwoordelijk voor hoe ik met de spelers omga, maar ook afhankelijk hoe andere mensen met de spelers omgaan.?
En als in 80% van de tenten waar ik kom draaien, de knoppen zodanig naar de kloten zijn, dat ik direct op de printplaat sta te tikken, dan is dat toch wel ernstig! En der zijn andere merken die knoppen hebben, die jaren meegaan. Numark CDN88 en de Denon spelers als voorbeeld. In de apres ski tenten werkten ze heel veel met die CDN's en die apres ski dj's gaan een stuk ruwer om met die knoppen, alles moet snel. Waarom houden die het dan langer uit??
Ik vind het persoonlijk te makkelijk om te zeggen, de fout ligt 100% bij de dj's. Daar bereik je geen oplossing mee, een oplossing komt namelijk altijd van twee kanten. Ja, sommige Dj's moeten zuiniger met andermans spullen omgaan, maar dit probleem komt op zo'n grote schaal voor, dat ook Pioneer een keer achter zijn oren mag krabben of die knoppen misschien wat duurzamer gemaakt kunnen worden.?
Voor een product dan tussen 700 en 1300 euro kost, en wel 2 tot 4 keer per jaar gerepareerd moet worden, is te abnormaal!?
En dan ben ik niet enige die er zo over denkt, de managers worden er ook helemaal gek van, dat die knoppen constant kapot gaan.?