Poster: Estacy
ik hoop het wel, ik hoop ooit nog eens een paar CDJ'tjes 2e hands te kunnen scoren. Bovendien zijn het prachtige spelers die heel lang meekunnen.
Poster: feestbeest
Moet je dit zien:POm te gieren(Deze oplichter = dom)
En zie die bieding ook(Zou die gene zo dom zijn geweest?)
Poster: Xtremervraag foto's? van hun drive inn booth
Haha knuppel. Ik heb echt al 6 reacties van mensen gehad dat ze al een set hebben staan voor drive-in, zelfs 1 die 3 sets heeft staan. Vind het zo leuk om daarop door te gaan haha.
Poster: Tomazos
Ik ga toch eens even kijken wat die spelers kosten als ik ze via een grote discotheek oid bestel
(waar die dingen voor goedkoper worden aangeboden, ter promotie), eens even horen binnenkort..
ik verwacht inderdaad ook dat de cdj 1000mk3 straks voor dump prijzen te koop zijn..
dus ik wacht nog even met mijn besluit..
Poster: Flexii
Daar ben ik ook op aan het hopen, kan ik mijn 800mk2's ruilen vor 1000mk3's
Poster: djdolivieiraT zijn vuil dieven, die spleetogen, maar zolang er gekken zijn die het willen betalen
Dat is zeker zo. Alle gangbare modellen zullen in prijs zakken. Van de CDJ serie dan. Maar ga der niet van uit dat je een Nieuwe CDJ1000MK3 voor 500 kan kopen want ze zakken misschien niet +/-200 euro. Niet meer het is en blijft pioneer. ?
Poster: djdolivieira
Ja maar dat is altijd zo geweest, Roger. Jij weet net zo goed als mij, dat?toen Technics de SL1200MK2 volop maakte, Waren ze ook niet te betalen voor maatstaven van die tijd. Ze zijn nieuw nog voor 500 euro te koop. En zoveel worden ze niet meer verkocht.
Poster: Tekhead
deels met je eens djd, maar je had ze sneller bijeen gespaard dan nu met de Pio's mogelijk is, zelfs voor de 400's, de prijzen voor de SL's zijn sinds lancering ervan nauwelijks in prijs veranderd, en je kocht een TT die zijn gelijke niet kende, en nu trouwens nog niet, je kocht dan ook de rolls royce onder de dj en club TT's, TT's die (zoals de mijne) meer dan 20 jaar later, nog steeds spelen zoals ze speelde als ze nieuw waren, je kocht en koopt eigenlijk decks for a lifetime,? de SL's waren en zijn nog steeds elke euro waard, wat van het hier veel al geroemd merk niet kan gezegd worden.
Poster: Cyspoz
Ik verwacht niet zo heel veel prijsdaling. De CDJ-2000 is niet een opvolger van de CDJ-1000 maar een evolutie ervan die wordt opgenomen in de product catalogus naast de CDJ-1000. Je kiest volgens mij nog bewust voor een CDJ-1000 of CDJ-2000 en niet automatisch voor een CDJ-2000.
Er zal echter door het vervangen ervan wel een grote hoeveelheid MK3's in omloop komen voor de 2de hands markt. Daar zal misschien wel de prijs zakken.
Poster: Snoey
Ik hoop dat die Play en Cue knoppen een stuk langer mee gaan, dan kan ik tenminste discotheken sneller overhalen om die cdj2000's of 900's aan te schaffen. Laatste waar ik op zit te wachten, is dat straks weer ergens een cue knop lam is, en er vervolgens een oude cdj1000 of 800 staat, en dat ik daar sta met me usb sticks.