Poster: nils7
Kom net een geinige link tegen via m'n twitter!
Poster: hoppie
mij viel dit stuk op: Zal rekordbox werken met andere spelers zoals de CDJ-400 of MEP-7000?
Sorry - de nieuwe software is ontworpen met de volgende generatie van de spelers in het achterhoofd beginnen met de 900 en 2000, dus er komt meer?!?!?
... dus er komt meer?!?!?
lol, ben nu ook al jaloers op jou ben je mattie van lead?
maar zoude er ook al planne zijn voor een cdj 3000 dan? of komt er eerst een nieuwe djm?
en denk dat ze nu wel stoppe met de djv serie
Poster: ArTy
Ik heb even een vraagje over de cdj's. Stel je hebt 2 usb sticks en je komt er achter de track die zo goed ingemixt kan worden in het nummer wat nu draait op de andere usb stick staat, blijft?het nummer wat?op dat moment aan het spelen is dan draaien als je de usb stick eruit haalt of stopt hij gewoon met spelen tot je de nieuwe usb stick erin hebt en je nummer hebt geselecteerd?
Nog een vraagje, als je usb geselecteerd hebt en je?selecteerd dan?de cd functie, stopt hij meteen met het?afspelen vanaf de usb?
Poster: ArTy
Nog een vraagje, als je usb geselecteerd hebt en je?selecteerd dan?de cd functie, stopt hij meteen met het?afspelen vanaf de usb?
Poster: Winston
Men gaat bij PIoneer over het algemeen ervan uit dat je volgende nummer altijd op de andere player zal worden gestart.
Poster: Stefjuuh
Toch vind ik dit een goeie vraag, op de CDJ-400 kan je namelijk door je volledige USB bladeren, maar niet alvast door je cd bladeren..
Poster: Reind
...Die lui staan even een partij belachelijk in het rood te draaien zeg... niet te zuinig.
Poster: focus
En betreft de cdj-2000...denken jullie dat bij de komst van deze, overigens prachtbak, de cdj-100mk3 nu al snel volledig van de troon gestoten zal worden? Lijkt mij persoonlijk dat de 1000 toch alsnog een mooie cdj blijft, die nog een fikse tijd meekan, ondanks de komst van een nieuwe 2000...?