Poster: djdolivieira
je kan er totaal 4 aan elkaar linken. is genoeg toch?
Poster: Lead
De spelers accepteren alleen FAT, da's de enige bestandsindeling die door alle computers gesnapt wordt
NTFS wordt dus net als HFS+ niet ondersteunt. NTFS schrijft voor dat je windows als OS moet hebben (dacht ik) dus dat kan sowieso niet.
Poster: Prozei
de cdj-2000/900?heeft toch hfs+ support.
Poster: DonBasco
verschil cdj-2000/900
Ik zat trouwens te denken over rekordbox en dat je dus een versie krijgt bij een CDJ. Maar veel DJs zullen er 2 kopen. Dan kan je dus ??n licentie weer doorverkopen?
(ik vind het sowieso irritant met die licenties, ben benieuwd of er ook een demo of trial versie komt.)
Poster: niiicola
Je mag niet linken naar webshops...
Poster: DonBasco
verschil cdj-2000/900
Poster: ccc
Dus je betaald 500 euro meer, zodat het systeem dvd's en een sd kaartje kan afspelen, zie ik dat nu goed? Dat is toch a-sociaal. En ben je volledig retard als je daar 500 euro meer voor betaald, of zie ik nu iets over het hoofd?
Poster: nils7
...en direct opvragen van hotcues/loops!
Poster: Xtremer
Vergeet vooral niet dat de 2000 de hot cue's en hot loops nu per track opslaat en niet per CD zoals bij de CDJ-1000 MK3. Ook heeft de 2000 een betere en waveform en inderdaad een groter en overzichtelijk display.
Poster: maarten_geurts
Zo bestelling geplaatst. Eind november worden ze geleverd. DJ Setje ziet er dan als volgt uit:
Mackie SRM 450v2 / KRK 8 / Technics m3d / Asus P4 laptop /?CDJ-1000mk3 / CDJ-2000 / DJM-800 / CDJ-2000 / CDJ-1000mk3 / Mac i-book + i-pod classic?/ Technics OEM bak (wordt nog vervangen voor m3d) / KRK 8 / Mackie SRM 450v2...... Nu alleen nog een meubel laten maken waar al die meuk in past. In principe zijn het bijna?2 sets. 1 komt bij mij?te staan, 1 bij mijn broertje. Moet alleen dan nog een 2e mixer bij komen. Denk voorlopig een 2e hands DJM-600.?Totdat er een DJM-900 oid uitkomt. Ik zal een pica maken als alles een keer naast elkaar staat
Poster: tomaass
Ik denk dat het belangrijkste verschil hetzelfde is als tussen de 1000 en de 800. 2000 heeft alle nieuwe snufjes en is helemaal uitgebreid, en de 900 is helemaal uitgemolken om de feeling van een 2000 te geven maar om hem zo goedkoop "mogelijk" te maken, wat niet het geval is omdat pioneer sowieso duur is.
Poster: nils7
Uh volgens mij ook nog needle drop en een groter scherm... en direct opvragen van hotcues/loops!